The Last of Us: Ο λόγος που το δημοφιλές παιχνίδι δεν έγινε ταινία

Την ώρα που η τηλεοπτική μεταφορά του δημοφιλούς παιχνιδιού «The Last of Us» είναι υπό ανάπτυξη από δίκτυο του HBO, ο δημιουργός του, Neil Druckmann, αποκάλυψε τον λόγο που δεν είδαμε ταινία από το παιχνίδι αυτό.

Μιλώντας στο podcast Script Apart, τόνισε πως η Sony βλέποντας την επιτυχία του παιχνιδιού προχώρησε στην ανάπτυξη μίας ταινίας, με τον ίδιο τον Druckmann και τον Sam Raimi στην παραγωγή. Η ταινία έκτοτε μπήκε σε μία «κόλαση ανάπτυξης», όπως ανέφερε ο Druckmann, και το project έμεινε σε στασιμότητα.

«Όταν δούλευα στην κινηματογραφική μεταφορά, υπήρχαν πολλές σκέψεις και σημειώσεις και το πως να κάνουμε το παιχνίδι μεγαλύτερο. Πως να κάνουμε τα συστατικά του στοιχεία μεγαλύτερα. Νομίζω πως γι’ αυτόν τον λόγο δεν έγινε ποτέ η ταινία,» αποκάλυψε ο Druckmann.

Αναφορικά με την τηλεοπτική μεταφορά, η προσέγγιση της σεναριακής ομάδας θα είναι σαν μία indie ταινία, χωρίς να υπάρχουν πολλές σκηνές δράσης. Να θυμίσουμε πως η σειρά μας μεταφέρει σε έναν μετα-αποκαλυπτικό κόσμο, όπου υπάρχουν άνθρωποι που έχουν μεταλλαχτεί και γίνονται επιθετικοί, τύπου ζόμπι, και στους πρωταγωνιστικούς ρόλους θα βρίσκεται ο Joel και η Ellie. Η πρεμιέρα της θα γίνει κάποια στιγμή είτε μέσα στο 2022 είτε το αργότερο το 2023.

Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε