Πρωταγωνιστές του σποτ είναι δύο παιδάκια που επιχειρούν να ευαισθητοποιήσουν την κοινή γνώμη και ιδιαίτερα τους ηλικιωμένους, προκειμένου να μην έρχονται σε επαφή με τους νέους. Επίσης το νέο βίντεο προωθεί τη χρήση μάσκας και τα δύο παιδιά αποδεικνύουν ότι με το χιούμορ μπορούν να ενημερώσουν στέλνοντας ένα μήνυμα αισιοδοξίας. Παράλληλα στο β μέρος του σποτ στέλνουν και το χιουμοριστικό τους μήνυμα για τους γάμους με τους 1000 καλεσμένους
«Τα παράπονά σου στον Χαρδαλιά»
Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.
Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε