Διεθνή 23.11.2022: Οι χρήστες των social media έριξαν μαύρο στη νέα διαφημιστική καμπάνια του οίκου Balenciaga, στην οποία μικρά κοριτσάκια ποζάρουν ανάμεσα σε αξεσουάρ του οίκου, κρατώντας λούτρινα αρκουδάκια – τσάντες, «στολισμένα» με περιλαίμια και λουριά.
Η καμπάνια από τον πολυτελή οίκο μόδας Balenciaga εγείρει ανησυχίες για την προστασία των παιδιών μετά την κυκλοφορία της διαφήμισης με παιδιά και παιχνίδια με σαδομαζοχιστικό προσανατολισμό.
I thought people were trolling, but nope. It’s real. Maybe this is why Balenciaga left Twitter. They don’t want to be held accountable. Yes, these are children holding teddy bears dressed in bondage outfits. pic.twitter.com/zBlACUiZjo
— Sav! (@thisissavvy1) November 21, 2022
Looks like the case mentioned in the slip opinion is Ashcroft v Free Speech Coalition. Although the full case name is obscured by other paper, in context that citation would make sense. pic.twitter.com/n1Of1CI9o2
— Cernovich (@Cernovich) November 21, 2022
Και στις δύο εικόνες, τα αρκουδάκια κρατιούνται από μοντέλα που φαίνονται πολύ μικρά παιδιά καθώς ποζάρουν με τα παιχνίδια τους. Μια πιο προσεκτική ματιά στα αξεσουάρ που φορούν τα αρκουδάκια σοκάρει…
Μπροστά στην κατακραυγή ο διάσημος οίκος απέσυρε την καμπάνια, ζητώντας συγγνώμη.
After public outcry, #Balenciaga has APOLOGIZED for the incredibly disgusting ads sexualizing children.
Keep 👏 speaking 👏 out 👏 when you see evil like this. Don’t ignore it. Be vigilant. Your voice makes a a huge difference. pic.twitter.com/X9sCn7xkdN
— Lila Rose (@LilaGraceRose) November 22, 2022
«Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη για οποιαδήποτε προσβολή μπορεί να προκάλεσε η νέα μας σειρά για το καλοκαίρι και για την εμφάνιση ανησυχητικών μηνυμάτων στην καμπάνια μας. Οι βελούδινες τσάντες με αρκουδάκια δεν θα έπρεπε να παρουσιάζονται με παιδιά σε αυτήν την καμπάνια. Καταργήσαμε αμέσως την καμπάνια από όλες τις πλατφόρμες. Λαμβάνουμε αυτό το θέμα πολύ σοβαρά και λαμβάνουμε νομικά μέτρα κατά των μερών που είναι υπεύθυνα για τη δημιουργία του σετ και τη συμπερίληψη μη εγκεκριμένων αντικειμένων για τη φωτογράφιση της καμπάνιας μας για την Άνοιξη 23» αναφέρει η εταιρεία σε δήλωση που δημοσιεύτηκε στο Instagram στόρι της.
Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε