Αστικό Λεωφορείο

Χωρίς λεωφορεία σήμερα 12/5 η Θεσσαλονίκη

Απεργία στον ΟΑΣΘ

Την πραγματοποίηση εικοσιτετράωρης απεργίας αποφάσισαν, στη διάρκεια σύσκεψης, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Συνδικάτου ΟΑΣΘ, Γιάννη Δήμκα.

Η απεργία αποφασίστηκε παρά το γεγονός ότι κρίθηκε παράνομη.

Ερωτηθείς για την απόφαση που ανακοινώθηκε εχθές από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, με βάση την οποία κρίθηκε παράνομη η προγραμματισμένη για σήμερα Πέμπτη 12/5 24ωρη απεργία, ο κ. Δήμκας σημείωσε: «θα ασκήσουμε έφεση κατά της απόφασης και όλοι θυμόμαστε τι έγινε την προηγούμενη φορά». Υπενθύμισε, ότι όταν είχαν προκηρύξει οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ 24ωρη απεργία, στις 14/4, αυτή είχε κριθεί και πάλι παράνομη από το Πρωτοδικείο Θεσσαλονίκης, αλλά ύστερα από έφεση που ασκήθηκε, το εφετείο Θεσσαλονίκης τελικά την έκρινε νόμιμη.

«Επειδή είμαι σίγουρος ότι θα κατατεθεί μήνυση για παρακώλυση συγκοινωνίας, ενημερώνω ότι την Πέμπτη θα βρίσκομαι στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Θεσσαλονίκης», σημείωσε ο κ. Δήμκας, λέγοντας: «η εικοσιτετράωρη απεργιακή μας κινητοποίηση θα γίνει».

«Δεν γίνεται άλλο να μας εμπαίζουν», σημείωσε, υπογραμμίζοντας ότι οι βασικές διεκδικήσεις που τους οδήγησαν στην προκήρυξη της 24ωρης απεργίας, είναι η υπογραφή της νέας επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, το περιεχόμενο της οποίας έχει ήδη συμφωνηθεί από τον Δεκέμβριο του 2021 και η επαναφορά των δύο επιδομάτων θέσης ευθύνης και ανθυγιεινού.

«Σεβόμαστε απόλυτα την Ελληνική Δικαιοσύνη. Στο σημείο όμως που μας έχουν φτάσει, Υπουργεία και Ο.Α.Σ.Θ., στην συνείδηση του συνόλου των εργαζομένων μονόδρομος αποτελεί ο Αγώνας μέχρι την τελική δικαίωσή μας», σημειώνει σε ανακοίνωση του το Συνδικάτο Εργαζομένων του ΟΑΣΘ.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Το σχέδιο αποδόμησης της αστικής συγκοινωνίας στην πόλη μας, στέφεται με επιτυχία. Σχεδόν 3 χρόνια πέρασαν και οι «επιτυχίες» του Υπουργείου μεταφορών, διαδέχονται η μία την άλλη… Καμμία ουσιαστική αναβάθμιση ως προς την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού καθώς επιτεύχθηκε η απαξίωση και παροπλισμός του υπάρχοντος στόλου λεωφορείων του Ο.Α.Σ.Θ. με αντίκρισμα αναπλήρωση μέρους αυτού με πανάκριβο leasing παλαιών και αποσυρθέντων λεωφορείων ευρωπαϊκών πόλεων.
Ακόμη και στην περίοδο του περιορισμού της μετακίνησης λόγω πανδημίας, απεδείχθη η ανεπάρκεια του ΟΑΣΘ να ανταποκριθεί έστω και στις στοιχειώδεις ανάγκες εξυπηρέτησης, καθώς το επιβατικό κοινό στοιβάζονταν σε λεωφορεία τα οποία δεν διέθεταν ούτε καν τον απαραίτητο εξαερισμό λόγω έλλειψης παραθύρων.
Σήμερα επικαλούνται επάρκεια λεωφορείων!!!
Χωρίς φυσικά ποτέ να αιτιολογήσουν το περίφημο διαφημιστικό σλόγκαν «ο ΟΑΣΘ τα έχει 500!!!» αλλά δεν έχουν οδηγούς!!! Γιατί άραγε; Γιατί επέτρεψαν την μετάταξη μεγάλου αριθμού εργαζομένων χωρίς να φροντίσουν την έγκαιρη αντικατάστασή τους μέσω προσλήψεων; Γιατί με την τακτική τους ανάγκασαν το σύνολο των εργαζομένων και ειδικά τους οδηγούς να «ψάχνουν» εναγωνίως την αποχώρησή τους από τον «καλό» ΟΑΣΘ;
Αιτία αποτελούν οι εκδικητικές τους ενέργειες εις βάρος του συνόλου των εργαζομένων.
Αποδόμησαν τα συνεργεία και κάθε διοικητική δομή του Οργανισμού. Επέβαλαν κλίμα τρομοκρατίας με εξοντωτικές ποινές. Προχωρούν σε συνεχείς ενέργειες για επιπλέον μείωση μισθών και μάλιστα με αναδρομική ισχύ, περικόπτουν νομοθετημένα επιδόματα, μας εμπαίζουν και μας κοροϊδεύουν ως προς την υπογραφή νέας ΣΣΕ.
Υ.Γ. Σεβόμαστε απόλυτα την Ελληνική Δικαιοσύνη. Στο σημείο όμως που μας έχουν φτάσει, Υπουργεία και Ο.Α.Σ.Θ., στην συνείδηση του συνόλου των εργαζομένων μονόδρομος αποτελεί ο Αγώνας μέχρι την τελική δικαίωσή μας.
Θα πρέπει να αντιληφθούν οι «Υπεύθυνοι» ότι η υπομονή των εργαζομένων εξαντλήθηκε και τους καθιστούμε ως μοναδικούς υπεύθυνους για την επερχόμενη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού καθώς και της αγοράς στην πόλη μας.

Διαβάστε επίσης

ΑΠΘ – RECREATE project : Συμμετοχή σε έρευνα ερωτηματολογίου στους χρήστες του συστήματος Δημοσίων Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε

Ακολουθείστε το Cityportal.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα

Cityportal.gr Live ενημέρωση: O κορωνοϊός λεπτό προς λεπτό στην Ελλάδα και παγκοσμίως