{ Life }

Επιταχύνετε δραστικά και δώστε ώθηση στον μεταβολισμό σας με αυτά τα φρούτα


Επιταχύνετε δραστικά και δώστε ώθηση στον μεταβολισμό σας με αυτά τα φρούτα

Οι πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά τροφές όπως είναι τα φρούτα είναι ο καλύτερος τρόπος για να επιταχύνετε δραστικά και να δώσετε μια ώθηση στο μεταβολισμό σας. Και αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί ένας γρήγορος μεταβολισμός δίνει τη δυνατότητα στο σώμα σας να κάψει περισσότερες θερμίδες με αποτέλεσμα να μειώσετε βάρος. Αν αυτό συνδυαστεί με μια δίαιτα τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά.
Από τα φρούτα, ξεχωρίζουν αυτά που περιέχουν το ένζυμο πηκτίνη.  Επιταχύνουν το μεταβολισμό, εμποδίζοντας την απορρόφηση λίπους στα κύτταρα.

Τα φρούτα που επιταχύνουν και δίνουν ώθηση στον μεταβολισμό είναι:

Εσπεριδοειδή

Τα εσπεριδοειδή περιλαμβάνουν τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, το λάιμ, το γκρέιπφρουτ, το περγαμόντο, αλλά και τα μανταρίνια. Εκτός από νόστιμα και δροσιστικά, τα φρούτα αυτά αποτελούν σημαντικό «σύμμαχο» της υγείας μας, καθώς περιέχουν ορισμένες ενώσεις που ονομάζονται φλαβονοειδή, οι οποίες έχουν αντικαρκινικές ιδιότητες. Τα φλαβονοειδή, έχει αποδειχθεί ότι αναστέλλουν την ανάπτυξη των καρκινικών κυττάρων και μπορούν να προλάβουν την εξάπλωση των όγκων. Τα φλαβονοειδή είναι επίσης αντιοξειδωτικά που μπορούν και εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες και προστατεύουν από τις καρδιακές παθήσεις. Τα πορτοκάλια, τα γκρέιπφρουτ και τα λεμόνια έχουν μεγάλη περιεκτικότητα πηκτίνης. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε φρουτοσαλάτες, σε smoothies και σε ντρέσινγκ για τη σαλάτα σας.
 

Μήλα

Ένα μήλο την ημέρα κάνει το γιατρό πέρα;  Είναι κλισέ ή πραγματική αυτή η δήλωση; Φυσικά και είναι πραγματική, καθώς είναι πλούσιο σε βιταμίνες και αντιοξειδωτικά και για αυτόν το λόγο θεωρείται τόσο πολύτιμο διατροφικά. Συγκεκριμένα το μήλο έχει υψηλά επίπεδα φυτικών ινών και αποτελεί καλή πηγή βιταμινών Α, C, E και Κ. Και είναι κατάλληλα για να χάσετε και τα περιττά κιλά!
 

Φρούτα του δάσους

Μύρτιλλα, βατόμουρα, μούρα, είναι όλα τους πλούσια σε πηκτίνη. Ξεκινήστε δυναμικά και θρεπτικά τη μέρα σας με ένα μπολ βρόμη ή δημητριακά ολικής αλέσεως και σκουρόχρωμα φρούτα του δάσους ή αναμίξτε τα σε μισό κεσεδάκι γιαούρτι αντί για επιδόρπιο.Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα, ρυθμίζουν την χοληστερίνη και τον σακχαρώδη διαβήτη μέσω της καλύτερης λειτουργίας της ινσουλίνης στο σώμα.
 

Μπανάνες

Οι μπανάνες περιέχουν κάλιο το οποίο βοηθά το σώμα να καταπολεμήσει την κατακράτηση υγρών. Περιέχουν όμως και πηκτίνη, οπότε το όφελος για τη δίαιτά σας είναι διπλό.Όταν τη συγκρίνετε με ένα μήλο, έχει τέσσερις φορές περισσότερη πρωτεΐνη, δύο φορές περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, τρεις φορές φώσφορο, πέντε φορές περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α και σίδηρο, και δύο φορές τις άλλες βιταμίνες και μέταλλα.
 

Δαμάσκηνα

Μπορείτε να τα βρείτε φρέσκα ή αποξηραμένα και το μόνο σίγουρο είναι, ότι θα εκπλαγείτε από τα οφέλη που προσφέρουν στην υγεία. Ξερά ή φρέσκα, τα δαμάσκηνα περιέχουν σημαντική ποσότητα πηκτίνης αλλά είναι και πλούσια σε φυτικές ίνες, βοηθώντας τη λειτουργία του εντέρου. Είναι ένα εξαιρετικό σνακ που θα κόψει την επιθυμία σας για γλυκό μετά το φαγητό

cityportal newsroom

 

Ποιες ταινίες παίζουν αυτή την εβδομάδας στους κινηματογράφους της Θεσσαλονίκης

 
:
Κατηγορίες: Αυτό το ξέρατε;

  Διαβάστε τα τελευταία νέα του Cityportal