{ Εκπαίδευση }

Εκπαιδευτικό σεμινάριο: Παιδικό ιχνογράφημα - Σύνδρομο Asberger

Εκπαιδευτικό σεμινάριο: Παιδικό ιχνογράφημα - Σύνδρομο Asberger

Το σεμινάριο έχει διάρκεια 3,5 ωρών, από τις 11 το πρωί έως τις 2.30 το μεσημέρι 
Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017, και περιλαμβάνει δύο θέματα:
1) ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ
2) ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASBERGER 
Εισηγήτρια: Κλαίρη Σειραδάκη, Παιδοψυχολόγος
Μουσείο Φωτογραφίας, Λιμάνι Θεσσαλονίκη. 
Συμμετοχή: 35ευρώ (ΑΜΕΑ, Άνεργοι, Φοιτητές:15ευρώ)
 
 
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΣΕ:
 
Εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής και ειδικής αγωγής, νηπιαγωγούς, παιδαγωγούς, παιδοψυχιάτρους, ψυχιάτρους,  ψυχολόγους, νοσηλευτές ψυχικής υγείας, κοινωνικούς λειτουργούς, εργοθεραπευτές, λογοθεραπευτές, φοιτητές των παραπάνω ειδικοτήτων, γονείς.
 
ΘΕΜΑΤΑ – ΣΥΝΤΟΜΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ 
1. «ΠΑΙΔΙΚΟ ΙΧΝΟΓΡΑΦΗΜΑ: ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΛΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ»
Το παιδικό ιχνογράφημα, σε συνδυασμό με άλλα ψυχομετρικά τεστ που χρησιμοποιούν οι ειδικοί προκειμένου να αξιολογήσουν την ανάπτυξη, τη νοημοσύνη, αλλά και τον συναισθηματικό κόσμο των παιδιών, διαδραματίζει ένα πολύ σημαντικό ρόλο. Αυτό συμβαίνει διότι στο χαρτί, το παιδί αποτυπώνει τον εσωτερικό του κόσμο και εξωτερικεύει καλύτερα τα προσωπικά του βιώματα. Μέσα από το παιδικό ιχνογράφημα, ο ειδικός έχει την δυνατότητα να «εισβάλλει» στον εσωτερικό κόσμο του παιδιού και να ανασύρει από εκεί άγχη, συγκρούσεις, επιθυμίες αλλά και δυσκολίες που αυτό μπορεί να αντιμετωπίζει. Ο ειδικός μπορεί ακόμα να στηριχθεί σε κλίσεις και στοιχεία της προσωπικότητας του παιδιού, προκειμένου να τροποποιήσει ανεπιθύμητες συμπεριφορές του. Βέβαια, αν και όλα βασίζονται σε γενικούς κανόνες που συνδέονται με τον οικουμενικό συμβολισμό, η ερμηνεία του παιδικού ιχνογραφήματος θα πρέπει να διαφοροποιείται, ανάλογα με τα βιώματα που έχει το κάθε παιδί ξεχωριστά. Διότι το κάθε σχέδιο τελικά είναι διαφορετικό και θα πρέπει να το βλέπουμε από την οπτική του δημιουργού του.
 
2. «ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASBERGER: Η ΤΑΞΗ ΜΟΥ ΜΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ASBERGER»
Αποτελεί έκπληξη το γεγονός οτι το σύνδροµο Asperger είναι στις µέρες µας ευρέως γνωστό σε πολύ κόσμο και ιδιαίτερα στους εκπαιδευτικούς. Παρόλα αυτά,  στην ερώτηση «τί είναι το Asperger;», οι απαντήσεις που παίρνουμε τις περισσότερες φορές είναι πολλές και διαφορετικές και δημιουργούν σύγχηση. Είναι λοιπόν µεγάλη η ανάγκη να προσδιοριστεί το σύνδροµο καθώς και οι διαφορές που έχει από τον αυτισµό. Παράλληλα θα αναλύσουµε το πώς µπορεί ένας εκπαιδευτικός να υποστηρίξει ένα παιδί με Σύνδρομο Asperger µέσα στην τάξη, βοηθώντας το να αναγνωρίσει τις δυνατότητές του και τελικά να ζήσει µια αξιοπρεπή και δηµιουργική ζωή απολαµβάνοντας ίσες ευκαιρίες.

Πληροφορίες- Δηλώσεις συμμετοχής:
 
Κορτέσσα Σιώτη, 6972123484 
Ισμήνη Τσελεκίδου, 6943827919
 
Site – Φόρμα Συμμετοχής
www.smartcommunications.gr
 
 Email για δήλωση συμμετοχής
 


  Διαβάστε τα τελευταία νέα του Cityportal