{ Life }

10 τρόποι για ένα ευχάριστο πρωϊνό ξύπνημα των παιδιών σας και φυσικά ... δικό σας!


10 τρόποι για ένα ευχάριστο πρωϊνό ξύπνημα των παιδιών σας και φυσικά ... δικό σας!

Η δυσκολία του πρωινού ξυπνήματος και η βιασύνη της τελευταίας στιγμής είναι ένα φαινόμενο καθημερινό για πολλούς γονείς!

Τα παιδιά δεν σηκώνονται, δεν ντύνονται, δεν τρώνε!!! Μια καθημερινή δυσκολία που ξεκινάει την ημέρα με πολλά νεύρα.

 
Κάντε τα πρωινά σας πιο ήρεμα και ευχάριστα. 10 ιδέες που βοηθάνε τα παιδιά και φυσικά εσάς να είστε έτοιμοι στην ώρα σας με χαμόγελο :) 
 
Ξυπνήστε πρώτοι
Μπορεί να είστε κουρασμένοι αλλά το να ξυπνάτε πρώτοι, σας βοηθάει στο να έχετε λιγότερο άγχος. Θα έχετε μια πιο χαλαρή ημέρα αν ετοιμάζεστε πρώτα εσείς και μετά τα παιδιά σας για το σχολείο. Θα μπορείτε επίσης να φτιάχνετε το πρωινό, όση ώρα τα παιδιά ετοιμάζονται και δεν θα χρειάζεται να τρέχετε να προλάβετε τα πάντα αφού θα έχετε ελεύθερο χρόνο.
 
 Προετοιμαστείτε από το προηγούμενο βράδυ
Το κλειδί για να είστε έτοιμοι γρήγορα το πρωί, είναι να ετοιμάζετε τα πράγματά σας από το προηγούμενο βράδυ. Βγάλτε έξω τα ρούχα που θα φορέσει το παιδί σας το πρωί, βεβαιωθείτε ότι η τσάντα του είναι γεμάτη και ότι έχει κάνει τις εργασίες του.
 
 Δημιουργήστε μια πρωινή ρουτίνα
Αν τα παιδιά ξέρουν πότε είναι η ώρα του πρωινού, θα ξέρουν πότε να πλύνουν τα δόντια τους, πότε να ντυθούν και να φάνε, χωρίς άσκοπο χάσιμο χρόνου. Επαναλαμβάνοντας τα ίδια πράγματα καθημερινά, θα κάνει τις κινήσεις τους «αυτόματες». Χρονομετρήστε πόση ώρα παίρνει στα παιδιά να είναι στη πόρτα όταν τους πείτε ότι είναι η ώρα να φύγετε.
 
 Φτιάξτε ένα «φορητό» πρωινό
Αν κάποια μέρα αργήσετε να ετοιμαστείτε και έχετε καθυστερήσει, φτιάξτε ένα πρωινό που μπορείτε να κουβαλάτε μαζί σας μέσα στο σπίτι καθώς ετοιμάζεστε χωρίς να λερώνει. Φτιάξτε ένα υγιές πρωινό όπως για παράδειγμα δημητριακά με γάλα και βάλτε από πάνω λίγα αμύγδαλα και καρύδια για έξτρα δόση βιταμινών. Μπορείτε επίσης να πάρετε στο αμάξι τρόφιμα που δε λερώνουν και δεν είναι περίπλοκα, όπως κρουασάν, τοστ ή φρούτα.
 
 Σβήστε το ...το άτιμο...
Αν είστε εθισμένοι στα κινητά και το ίντερνετ, θα είναι δύσκολο να τα κλείσετε το πρωί. Πρέπει να αποφεύγετε να ελέγχετε τα ηλεκτρονικά σας μηνύματα και να σερφάρετε στο διαδίκτυο πριν πάτε τα παιδιά στο σχολείο. Πάντα ο χρόνος περνάει χωρίς να το καταλαβαίνετε. Αναπόφευκτα, θα ξοδέψετε περισσότερο χρόνο από ότι είχατε σχεδιάσει.
 
 Σχεδιάστε ένα οικογενειακό ημερολόγιο

Κρατήστε ένα ημερολόγιο που θα μπορούν όλοι να το ακολουθούν. Είναι ωραίο οπτικά να μπορείτε να ανατρέχετε σε ένα ημερολόγιο το οποίο κρατάει όλη την οικογένεια σε τροχιά αλλά και υπενθυμίζει κάτι που πιθανόν έχετε ξεχάσει. Γνωρίζοντας τι θέλει το παιδί και ποια μέρα, θα βοηθήσει στο να είστε πιο οργανωμένοι και να αποφεύγετε την βιασύνη όταν πρέπει να φύγετε.

Νωρίς στο κρεβάτι

Βεβαιωθείτε ότι το παιδί σας θα πάει νωρίς για ύπνο. Ιδανικά, τα παιδιά πρέπει τρώνε το βραδινό τους στις 7μ.μ. και να κοιμούνται στις 8.30μ.μ. Δεν πρέπει να περνάνε πολλή ώρα μπροστά στον υπολογιστή ή στη τηλεόραση, γιατί επηρεάζει την ποιότητα ύπνου τους. Οι σοκολάτες και τα γλυκά πριν κοιμηθούν, είναι απαγορευτικά διότι έχουν πολλή ζάχαρη προσφέροντας του ενέργεια που τα κρατάει ξύπνια.
 
 Σημειώστε τις δυσκολίες που έχουν
Ανάλογα την ηλικία του παιδιού σας, υπάρχουν κάποιες υποχρεώσεις που δεν μπορεί να καταφέρει. Σε αυτή τη περίπτωση, βρείτε τα και σημειώστε τα. Αν για παράδειγμα δε μπορεί να δέσει τα παπούτσια του ή του παίρνει πολλή ώρα, βοηθήστε το αντί να του λέτε να το κάνει μόνο του.
 
Σταματήστε τα πρωινά δράματα για το ντύσιμο
Αν το παιδί σας, σας ταλαιπωρεί με το πρωινό ντύσιμο ακόμα και τα σαββατοκύριακα, αγοράστε ένα αποθηκευτικό οργάνωσης (για μεγαλύτερη ευκολία αγοράστε κρεμαστά που μπορείτε να τα κρεμάσετε μέσα στη ντουλάπα). Οργανώστε σε αυτό τα σετ ρούχων που θα φορέσει το παιδί όλη την εβδομάδα και αφήστε το να διαλέγει κάθε πρωί από ένα. Μεθοδικά θα σταματήσει να γκρινιάζει και θα μάθει να ντύνεται μόνο του και πιο γρήγορα.
 
Προειδοποιητικά σήματα
Πολλά παιδιά έχουν τη τάση να αποσπάται η προσοχή τους εύκολα και να αφήνουν στη μέση κάποια απασχολία ή εργασία τους. Για να τα βοηθήσετε να έχουν ένα πρόγραμμα, δώστε στα παιδιά σας προειδοποιητικά σήματα των 2, 5 και 10 λεπτών για να επανέλθουν σε αυτό που έκαναν. Προγραμματίστε ένα χρονοδιακόπτη που με το άκουσμα του θα επανέρχονται στην ασχολία τους.
 
 
 
 

 

 

Όλα τα Φεστιβάλ που θα γίνουν τις επόμενες εβδομάδες στη Θεσσαλονίκη

 
:
Κατηγορίες: Αυτό το ξέρατε;

  Διαβάστε τα τελευταία νέα του Cityportal