{ Τελευταία νέα }

95 επιπλέον εξωπλανήτες σε διάφορα σημεία του ουρανού εντόπισε το τηλεσκόπιο ΚΕΠΛΕΡ

95 επιπλέον εξωπλανήτες σε διάφορα σημεία του ουρανού εντόπισε το  τηλεσκόπιο ΚΕΠΛΕΡ

Οι αστρονόμοι, που μελετούν τις παρατηρήσεις του διαστημικού τηλεσκοπίου «Κέπλερ» της NASA , επιβεβαίωσαν την ύπαρξη άλλων 95 εξωπλανητών σε διάφορα σημεία του ουρανού.

Έτσι ο συνολικός αριθμός των εξωπλανητών   που έχει εντοπίσει το «Κέπλερ» στη δεύτερη φάση της λειτουργίας του  ανέρχεται σε 292 ενώ ο αριθμός των εξωπλανητών συνολικά, από την αρχή της δράσης του, το «Κέπλερ» είναι  2.440, περίπου τα δύο τρίτα όσων έχουν ανακαλυφθεί συνολικά (γύρω στους 3.600) μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ.

Επισημαίνεται ότι περισσότεροι από 2.000 εξωπλανήτες του «Κέπλερ» έχουν τον προσωρινό χαρακτηρισμό του «υποψήφιου» και αναμένεται η επιβεβαίωσή της ύπαρξής τους από τους επιστήμονες μετά από περαιτέρω παρατηρήσεις.

Το «Κέπλερ» εκτοξεύθηκε το 2009, αλλά το 2013 η αποστολή του σταμάτησε μετά από τεχνικό πρόβλημα. Το πρόβλημα αποκαταστάθηκε μερικώς και το τηλεσκόπιο άρχισε ξανά τη λειτουργία του με πιο περιορισμένες πλέον δυνατότητες.

Η ανακάλυψη αυτή παρουσιάστηκε από διεθνή ομάδα, με επικεφαλής τον 'Αντριου Μάγιο του Εθνικού Ινστιτούτου του Πανεπιστημίου Τεχνολογίας της Δανίας,  στο περιοδικό αστρονομίας