{ επικαιρότητα }

Τι προσφέρει το ποδήλατο στην υγεία μας;

Τι προσφέρει το ποδήλατο στην υγεία μας;

Όλοι γνωρίζουμε ότι οι ευεργετικές επιδράσεις του πεταλιού για την υγεία και τον οργανισμό είναι πάρα πολλές. Όπως τονίζουν οι επιστήμονες μερικές ώρες ποδήλατο την εβδομάδα μπορούν να μας προσφέρουν πολλαπλά οφέλη. Κάντε ποδήλατο λοιπόν. Κάνει όχι απλώς καλό, πολύ καλό στην υγεία. Και μην ξεχνάτε ότι ποδηλατώντας κερδίζει και το περιβάλλον και η τσέπη μας.
 
Ποδηλατώντας λοιπόν, ενισχύουμε και βελτιώνουμε το μυοσκελετικό μας αλλά και το καρδιοαναπνευστικό μας σύστημα, έχουμε ψυχολογική ηρεμία, καταπολεμούμε τις αϋπνίες και μπορούμε να χάσουμε περιττά κιλά. Το ποδήλατο μπορεί να βοηθήσει ανθρώπους που έχουν οστεοπόρωση ή υποφέρουν από οσφυαλγίες, ισχιαλγίες. Με το ποδήλατο χαρίζουμε ποιότητα και ζωή στη ζωή μας αλλά και ζωή στην πόλη μας. Αυτό διότι χάρη στα οφέλη του ποδηλάτου τρέχουμε λιγότερο στους γιατρούς και κάνουμε και καλό στο περιβάλλον.
 
Τι μας προσφέρει όμως η ποδηλασία;
 
Ψυχολογική ισορροπία
Το ποδήλατο προσφέρει ψυχολογική ισορροπία για δύο λόγους .
Πρώτον, ποδηλατώντας αλλάζουμε παραστάσεις. Βλέπουμε ένα ωραίο τοπίο και έτσι ξεκουραζόμαστε. Δεύτερον ποδηλατώντας ενεργοποιείται το ορμονικό σύστημα. Κι αυτό διευκολύνει την αντιμετώπιση ήπιας κατάθλιψης, άγχους, στρες τα οποία στις μέρες βρίσκονται στο απόγειό τους.
 
Λύση στην αϋπνία
Με μία ευχάριστη βόλτα,μπορούμε να αντιμετωπίσουμε την αϋπνία. Χαλαρώνεις και κοιμάσαι πιο όμορφα και εύκολα το βράδυ.
 
Ενίσχυση μυοσκελετικού συστήματος
Το ποδήλατο βοηθάει στην ενίσχυση του μυοσκελετικού συστήματος των κάτω άκρων. Από τη μέση ηλικία και μετά προετοιμάζει κυρίως τις γυναίκες – αλλά και τους άντρες – για να αντιμετωπίσουν την οστεοπόρωση.
 
Ενίσχυση οστικής πυκνότητας
Το ποδήλατο είναι από τις ελάχιστες δραστηριότητες που βοηθούν τόσο πολύ στην ενίσχυση της οστικής πυκνότητας. Πράγμα που θεωρείται σημαντικό για την αντιμετώπιση και θωράκιση από την οστεοπόρωση στο μέλλον.
 
Αντιμετώπιση ισχιαλγίας – οσφυαλγίας
Ακόμη μία ευεργετική επίδραση του ποδηλάτου είναι η βοήθεια που προσφέρει σε όσους έχουν συμπτώματα ισχυαλγίας – οσφυαλγίας. Ενισχύει τους μυς (τους γλουτιαίους) που συγκρατούν τη λεκάνη του σώματος. Όταν υπάρχει μία απόκλιση από τη σωστή θέση που έχει λεκάνη αρκετοί είναι αυτοί που υποφέρουν από ισχιαλγίες ή οσφυαλγίες. Ποδηλατώντας όμως φροντίζουμε τους μυς και έτσι αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα.
 
Βελτίωση καρδιοαναπνευστικού συστήματος
Οι προϋποθέσεις για να έχουμε βελτίωση στο καρδιοαναπνευστικό σύστημα είναι να κάνουμε ποδήλατο περίπου 4 φορές την εβδομάδα από 30-40 λεπτά  ανάλογα πάντα με την ηλικία. Οι μεγαλύτεροι μπορούν να ποδηλατούν λιγότερο. 
 
Κράμπες στην ποδική καμάρα
Με την ποδηλασία έχουμε ενίσχυση των μυών στην ποδική καμάρα (πατούσα). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εξαφανίζεται το πρόβλημα με τις κράμπες σ? αυτό το σημείο.
 
Βελτίωση αντοχής, αναπνοής με μικρά σπριντ
Με μικρά 5λεπτα ή 10λεπτα σπριντ σε ανηφόρα και μετά σε επίπεδη επιφάνεια μπορούμε να βελτιώσουμε την αντοχή μας και την αναπνοή. 
 
Για όσους έχουν λίγα παραπάνω κιλά
Ποδήλατο μπορούν να κάνουν όλοι. Όσοι δε έχουν μερικά κιλά παραπάνω το ποδήλατο μπορεί να τους βοηθήσει να τα χάσουν. 
 
Η απλή άσκηση με ποδήλατο, βοηθάει ακόμα και στην καλύτερη λειτουργία του πεπτικού συστήματος.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
υ

Cityportal Team:

  Διαβάστε τα τελευταία νέα του Cityportal