{ Τελευταία νέα }

Χρ. Σπίρτζης: Ζητάμε την υπομονή σας για τον ΟΑΣΘ. Σκοπός μας οι σύγχρονες προδιαγραφές μετακίνησης των πολιτών

Τι υποστήριξε για τις δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης στα πλαίσια της Ημερίδας για την ανάπτυξη της πόλης


 Χρ. Σπίρτζης: Ζητάμε την υπομονή σας για τον ΟΑΣΘ. Σκοπός μας οι σύγχρονες προδιαγραφές μετακίνησης των πολιτών

Να κάνουν υπομονή οι Θεσσαλονικείς, για να δουν έναν καλύτερο ΟΑΣΘ  ζήτησε Υπουργός Μεταφορών Χρ. Σπίρτζης.
 
Συγκεκριμένα, εχθές στα πλαίσια της ημερίδας για την Ανάπτυξη της Θεσσαλονίκης μέσα από τα Δημόσια έργα, στο Δημαρχείο της Θεσσαλονίκης, ο κ. Σπίρτζης σημείωσε:
«Ο κάθε πολίτης της Θεσσαλονίκης να δείξει μια ανοχή μέχρι να ψηφιστεί το σχέδιο νόμου και να βγουν 40-50 λεωφορεία στο δρόμο»,
 
Ο κ. Σπίρτζης στάθηκε, ιδιαίτερα στο θέμα της αστικής συγκοινωνίας τονίζοντας ότι αναμένεται το σχέδιο νόμου «για να βγουν στον δρόμο, άλλα σαράντα, πενήντα λεωφορεία ενώ μέσα στη χρονιά θα δημοπρατηθεί και  το ηλεκτρονικό αναλογικό σύστημα εισιτηρίων».
 
Επίσης, αναφέρθηκε και στο ''αμαρτωλό'' παρελθόν του οργανισμού τονίζοντας.
«Από το 2003 ως και το 2014 αποσύρθηκαν από τον ΟΑΣΘ, πριν από-ιδιωτικοποιηθεί, 394 λεωφορεία ηλικίας δώδεκα ετών, αυτά, αντί να εκχωρηθούν στο δημόσιο σύμφωνα με τη σύμβαση που υπήρχε δόθηκαν ως σκραπ ή στα ΚΤΕΛ. Όχι μόνο δεν ήλθαν στο ελληνικό δημόσιο, αλλά πουλήθηκαν σε τιμές 570 ευρώ το ένα -το λεωφορείο των δώδεκα ετών- 700 ευρώ, 750 ευρώ -και εσείς θα θέλατε κανένα, φαντάζομαι- ως σκραπ.  Και κάποια άλλα σε ΚΤΕΛ, που τα χρησιμοποίησαν. Και δεν δόθηκαν στο ελληνικό δημόσιο, που όφειλαν σύμφωνα με τη σύμβαση να τα δώσουν, γιατί ήταν περιουσία του».
 
Ο κ. Σπίρτζης εξήγησε ότι η πολιτική της κυβέρνησης για τις συγκοινωνίες δεν είναι η αναπλήρωση και η επέκταση του στόλου λεωφορείων, μέσω δανεισμού, αλλά αντίθετα μια πρακτική που να υποστηρίζει και τις τοπικές δημόσιες και ιδιωτικές βιομηχανίες και υπογράμμισε ότι η στόχευση είναι να γίνουν δύο ΣΔΙΤ για την παραγωγή σύγχρονων προδιαγραφών λεωφορείων και μικρότερων ηλεκτρικών λεωφορείων.
 
«Εμείς, λοιπόν, αυτό που παλέψαμε και παλεύουμε είναι, να μην κλείσει η ΕΛΒΟ και να μην αγοράσουμε λεωφορεία εάν ένα κομμάτι της παραγωγικής δομής των λεωφορείων που θέλουμε να προμηθευτούμε δεν παραχθεί στη χώρα μας».
 
Επίσης σημείωσε σχετικά με τον σχεδιασμό μεταφορών της πόλης ότι, «δεν είναι ορθολογικό» να υπάρχει ένας σχεδιασμός, που να επιτρέπει «να κινείται ένας πολίτης από την άκρη του νομού μέχρι το κέντρο της πόλης με ένα ευρώ» και προανήγγειλε «διορθώσεις» στο σύστημα της αστικής συγκοινωνίας, μέχρι να λειτουργήσει το μετρό.
 
«Δεν ξέρω, ποιοι πολιτευτές ήταν από τα συγκεκριμένα χωριά, και πού βάσισαν έναν τέτοιου είδους σχεδιασμό, σε ποιές αρχές, σε ποιές αξίες, αλλά δεν τον καταλαβαίνω. Θα βρούμε ποιοί βουλευτές του παλαιοκομματισμού έπαιρναν ψήφους εκεί, ή γεννήθηκαν εκεί για να το εξηγήσουμε. Ούτε είναι λογικό ο πλέον απομακρυσμένος οικισμός να μην έχει σύνδεση».
 

 


TOP 10 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ