{ Life }

Έρευνα: Ποιοι εξαφάνισαν τα χαρτιά τουαλέτας από τα σούπερ μάρκερ εν μέσω κορωνοϊού;


Κατηγορίες: Αυτό το ξέρατε;

Έρευνα: Ποιοι εξαφάνισαν τα χαρτιά τουαλέτας από τα σούπερ μάρκερ εν μέσω κορωνοϊού;



Ποιοι εξαφάνισαν τα χαρτιά τουαλέτας από τα σούπερ μάρκερ εν μέσω κορωνοϊού;

Διεθνής δειγματοληπτική έρευνα από Γερμανούς επιστήμονες ''βγάζει στη φόρα'' το προφίλ και το ... ψυχογράφημα, των ανθρώπων που έσπευσαν να «στοκάρουν» τα χαρτιά υγείας, μην τυχόν και ..ξεμείνουν...
 
Σύμφωνα με την έρευνα, οι άνθρωποι αυτοί, είναι οι μόνιμα αγχώδεις, οι συστηματικά οργανωτικοί και τελειομανείς και οι ηλικιωμένοι.
 
Οι ερευνητές του Ινστιτούτου Εξελικτικής Ανθρωπολογίας Μαξ Πλανκ στη Λειψία, με επικεφαλής τον Τέο Τόπε, οι οποίοι έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο περιοδικό PloS One.
Μελέτησαν μέσω ερωτηματολογίων, που αναρτήθηκαν στα κοινωνικά δίκτυα, τη συμπεριφορά, τον χαρακτήρα και τα δημογραφικά χαρακτηριστικά 1.029 ανθρώπων από 35 χώρες (μεταξύ των οποίων η Ελλάδα) μετά το ξέσπασμα της πανδημίας Covid-19 τον Μάρτιο στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ.
 
Μάλιστα,  ορισμένες εταιρείες παραγωγής χαρτιών τουαλέτας ανέφεραν ότι η ζήτηση για τα προϊόντα τους αυξήθηκε έως κατά 700%, παρόλες τις εκκλήσεις των κυβερνήσεων (και στη χώρα μας) ότι δεν υπήρχε λόγος πανικού, καθώς η τροφοδοσία της αγοράς ήταν εξασφαλισμένη.
 
Όπως προκύπτει από την ανάλυση του ψυχολογικού προφίλ των συμμετεχόντων στην έρευνα, το Νο 1 γνώρισμα όσων γέμισαν το σπίτι τους με χαρτιά τουαλέτας, ήταν το πόσο άγχος και απειλή ένιωσαν από την πανδημία. Όσο μεγαλύτερη ήταν η απειλή που ένιωθαν, τόσο περισσότερα χαρτιά αγόρασαν. Σε σημαντικό βαθμό, αυτό είχε να κάνει γενικότερα με το πόσο συναισθηματικές αντιδράσεις έχει ένας άνθρωπος και ειδικότερα πόσο τείνει να αγχώνεται στη ζωή του για διάφορα πράγματα.
 
Το δεύτερο γνώρισμα της προσωπικότητας που συνδέεται με τη μαζική αγορά χαρτιών τουαλέτας, είναι ο βαθμός ευσυνειδησίας, οργανωτικότητας, τελειομανίας, προβλεπτικότητας και σύνεσης που έχει κάποιος. Επίσης σε όλο τον κόσμο οι μεγαλύτερης ηλικίας «στοκάρισαν» περισσότερα χαρτιά από ό,τι νεότεροι, ενώ οι Αμερικανοί αγόρασαν περισσότερα από όσα οι Ευρωπαίοι.
Τέλος.  οι ερευνητές επεσήμαναν ότι, παρά τις ανωτέρω διαπιστώσεις, «απέχουμε ακόμη πολύ από το να έχουμε κατανοήσει πλήρως το φαινόμενο».
 
 
 





 



TOP 10 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ