Έρευνα: Θετικά επηρέασε η ΔΕΘ τους τζίρους των καταστημάτων στο κέντρο της πόλης

Έρευνα: Θετικά επηρέασε η ΔΕΘ τους τζίρους των καταστημάτων στο κέντρο της πόλης

Αύξηση τζίρου κατά τη διάρκεια της 84ης ΔΕΘ, δήλωσαν πως είχαν 38% των επαγγελματιών του κέντρου της Θεσσαλονίκης, την ίδια στιγμή που 45% δεν είδαν κάποια αλλαγή και μόνο 16% δήλωσαν μείωση τζίρου. Μάλιστα η μέση αύξηση που είδαν οι επαγγελματίες άγγιξε το 23% στα εισοδήματα τους.
Όσον αφορά τους πελάτες που μπαίνουν στα καταστήματα τους κατά τη διάρκεια της ΔΕΘ, 37% δήλωσαν πως είναι περισσότεροι νέοι πελάτες, 49% δεν είδαν κάποια αλλαγή και 10% είδαν περισσότερους παλιούς πελάτες.
Σημαντικό το γεγονός πως 75% των πελατών που μπαίνουν στα καταστήματα εκείνη την περίοδο είναι από Ελλάδα (εσωτερικός τουρισμός), 31% από την Ευρώπη, 29% από τα Βαλκάνια, 11% από Ασία και 7% από την Αμερική, σύμφωνα με τις παρατηρήσεις των επαγγελματιών.
Ως σημαντικότερο πλεονέκτημα της διοργάνωσης της ΔΕΘ, οι επαγγελματίες δήλωσαν πως είναι προσέλκυση επισκεπτών/κόσμου με 59% ενώ ως μεγαλύτερο μειονέκτημα της ΔΕΘ είναι το κυκλοφοριακό που δημιουργείται με 75%.
Τέλος, αν μπορούσαν να ζητήσουν ένα πράμα από τη διοίκηση της ΔΕΘ, οι περισσότεροι επαγγελματίες θα ήθελαν μειωμένα εισιτήρια (23%), αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού (16%) και πάρκινγκ (9%) ως πρώτες και αυθόρμητες επιλογές. 
Η έρευνα έγινε από την ierax analytix με προσωπικές συνεντεύξεις σε 360 επαγγελματίες του κέντρου στα καταστήματα που εργάζονται, από τις 11 μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου. 
 
Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε