Όταν συναντώνται και συνδυάζονται η άψογη κινηματογραφική αλλά και διαφημιστική ματιά του Γιώργου Λάνθιμου του βραβευμένου Έλληνα σκηνοθέτη, με τη φαντασία του Αλεσάντρο Μικέλε, διευθυντή δημιουργικού στον Gucci, το αποτέλεσμα είναι μια σειρά από πρωτότυπες φωτογραφίες μόδας στους δρόμους του Λος Άντζελες και στο εμβληματικό ξενοδοχείο Chateau Marmont.
Ο Λάνθιμος μετέφερε τα άλογα στο αστικό περιβάλλον για την καμπάνια του οίκου Gucci και μαζί με τα μοντέλα επισκέπτονται ένα σούπερ μάρκετ,ένα βενζινάδικο, ένα πλυντήριο αυτοκινήτων, μία πισίνα.
«Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη της τριπλέτας… ιδίως αν περιλαμβάνει ένα άλογο» προτρέπει ο ιταλικός οίκος στο δελτίο Τύπου, διερωτώμενος: «Είναι ένα μακρύτριχο, με ουρά κατοικίδιο; Ένα μέλος της οικογένειας; Ένα θεραπευτικό μέσο; Μια αναφορά στη συνεχιζόμενη ιππική γενεαλογία του DNA της Gucci; Μία μυθολογική μετενσάρκωση μιας θεότητας του έρωτα; Ίσως όλα αυτά, ίσως τίποτα».
Ο Γιώργος Λάνθιμος ήταν αυτός, άλλωστε, που πρόσφατα επιμελήθηκε μαζί με τον Αλεσάντρο Μικέλε τη συλλεκτική φωτογραφική έκδοση του οίκου. Η φωτογράφιση του Artbook με τίτλο «Ωοτοκία» έγινε στις αρχές του καλοκαιριού, στην Leda Gallery της Villa Albani Torlonia της Ρώμης.
Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε
Ακολουθείστε το Cityportal.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα
Cityportal.gr Live ενημέρωση: O κορωνοϊός λεπτό προς λεπτό στην Ελλάδα και παγκοσμίως