{ Τελευταία νέα }

Η Renault επιβεβαιώνει την κατάργηση 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως


Κατηγορίες: Διεθνή

Η Renault επιβεβαιώνει την κατάργηση 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως



Η Renault επιβεβαιώνει την κατάργηση 15.000 θέσεων εργασίας παγκοσμίως

Είναι επίσημο. Με ανακοίνωσή της,  η Renault ανακοινώνει σχεδόν 15.000 απώλειες θέσεων εργασίας παγκοσμίως, ή το 8% του εργατικού δυναμικού της, συμπεριλαμβανομένων 4.600 στη Γαλλία (από 48.000). Αυτό το σχέδιο αποταμίευσης ύψους 2 δισεκατομμυρίων ευρώ σε διάστημα τριών ετών βασίζεται σε «επανεκπαίδευση, εσωτερική κινητικότητα και εθελοντικές αποχωρήσεις».
 
"Σε ένα πλαίσιο αβεβαιότητας και πολυπλοκότητας, αυτό το έργο είναι ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση μιας σταθερής και βιώσιμης απόδοσης", δήλωσε ο προσωρινός εκτελεστικός διευθυντής Clotilde Delbos, στην σχετική ανακοίνωση.
 
Η Renault, η οποία ''πάσχει'' από παγκόσμια πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα, ανακοίνωσε τον Φεβρουάριο τις πρώτες της απώλειες σε δέκα χρόνια, εισερχόμενη στην κρίση που προκλήθηκε από την επιδημία Covid-19.
Χωρίς κλείσιμο εργοστασίων αλλά αναδιάρθρωση
 
Από την πλευρά του εργοστασίου, δεν υπάρχει κλείσιμο εργοστασίου αλλά αναδιάρθρωση.
Η Renault ανακοινώνει τη δημιουργία ενός κέντρου αριστείας στους τομείς της ηλεκτρικής ενέργειας και της χρησιμότητας από τα δύο εργοστάσια στο Douai και το Maubeuge στο Βορρά. Μελετάται ο τρόπος λειτουργίας του εργοστασίου Dieppe (Seine-Maritime).
 
Η Renault ανακοίνωσε επίσης τη δημιουργία ενός κυκλικού οικονομικού κέντρου στο ιστορικό εργοστάσιο Flins (Yvelines), όπου θα μεταφερθούν οι δραστηριότητες του εργοστασίου Choisy-le-Roi (Val-de-Marne), το οποίο απασχολεί 260 άτομα,  σε μέρη ανακύκλωσης.
Η εταιρεία  εξετάζει και μια στρατηγική αναθεώρηση για το Χυτήριο της Βρετάνης, στο Caudan (Morbihan).
Κόστος 1,2 δισεκατομμυρίων ευρώ
 
Σε διεθνές επίπεδο, η Renault ανακοινώνει την «αναστολή των σχεδίων αύξησης της χωρητικότητας που έχουν προγραμματιστεί στο Μαρόκο και τη Ρουμανία».
Είπε ότι μελετούσε "την προσαρμογή της παραγωγικής ικανότητας στη Ρωσία και τον εξορθολογισμό της κατασκευής κιβωτίων ταχυτήτων παγκοσμίως."
 
Αυτά τα μέτρα αναμένεται να συνεισφέρουν 650 εκατομμύρια ευρώ στον στόχο μείωσης του κόστους, το υπόλοιπο που προέρχεται από τη μηχανική (800 εκατομμύρια) και τις λειτουργίες υποστήριξης (700 εκατομμύρια), για συνολικά περίπου 2,15 δισεκατομμύρια.
 
Επιπλέον, η εταιρεία προγραμματίζει μείωση 800 εκατομμυρίων ευρώ στη μηχανική, αναφερόμενος στην «βελτιστοποίηση της χρήσης κέντρων Ε & Α στο εξωτερικό και υπεργολαβίας». Ανακοίνωσε την αναδιοργάνωση των δραστηριοτήτων του τεχνοκεντρικού του στο Guyancourt (Yvelines).
 
Τέλος, προγραμματίζονται εξοικονόμηση 700 εκατομμυρίων ευρώ σε γενικές δαπάνες, έξοδα μάρκετινγκ και άλλες λειτουργίες υποστήριξης. Το κόστος αυτών των μέτρων εκτιμάται σε 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ.

:

Για να μαθαίνεις πρώτος τι γίνεται στη Θεσσαλονίκη
Ακολούθησε μας στο Facebook

 





 



TOP 10 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ