''Κάντο'' όπως η Βενετία & η Σμύρνη...Tι ειπώθηκε για τις θαλάσσιες αστικές συγκοινωνίες

''Κάντο'' όπως η Βενετία & η Σμύρνη...Tι ειπώθηκε για τις θαλάσσιες αστικές συγκοινωνίες

Οι μελέτες δεν έχουν προχωρήσει με κοινή ευθύνη της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Εγνατίας Οδού
Τα χαρακτηριστικά παραδείγματα των δύο προαναφερόμενων πόλεων,  παρουσίασαν ο Διευθυντής Προγραμματισμού της Δημοτικής Επιχείρησης Θαλασσίων Αστικών Συγκοινωνιών του Δήμου Βενετίας Gianluca Cuzzolin και η καθηγήτρια της Αρχιτεκτονικής Σχολής του Πανεπιστήμιου της Κωνσταντινούπολης, Zuhal Ulusoy, κατά τη διάρκεια σύσκεψης για το θέμα των θαλάσσιων αστικών συγκοινωνιών, που συγκάλεσαν η Περιφερειακή Ένωση Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας και ο Δήμος Θερμαϊκού. 
 
Ο πρόεδρος της Περιφερειακής ΄Ενωσης Δήμων (ΠΕΔ) Κεντρικής Μακεδονίας, Λάζαρος Κυρίζογλου, ανέφερε ότι δέκα δήμοι που ανήκουν στο παραλιακό μέτωπο του Θερμαϊκού Κόλπου, από τον Δήμο Πύδνας – Κολινδρού μέχρι τον Δήμο Θερμαϊκού, έχουν συγκροτήσει κοινό μέτωπο για την ανάδειξη της ανάγκης να δημιουργηθεί θαλάσσια αστική συγκοινωνία στη Θεσσαλονίκη. ”Θα πιέσουμε και την κυβέρνηση, θα κάνουμε διάλογο καλόπιστα και ευελπιστούμε ότι θα έχουμε θετικά αποτελέσματα” τόνισε. 
 
O Δήμαρχος Θερμαϊκού, κ. Γιάννης Μαυρομάτης, επεσήμανε ότι πόλεις όπως η Βενετία, η Σμύρνη, το Άμστερνταμ και το Αμβούργο έχουν αναπτύξει τεχνογνωσία και μοιάζουν με την περιοχή του Θερμαϊκού Κόλπου. Τόνισε ότι οι δέκα δήμοι του παραλιακού μετώπου του Θερμαϊκού Κόλπου στηρίζουν ένα τέτοιο εγχείρημα και πρότεινε να το αναλάβει ιδιώτης επενδυτής, στο πλαίσιο μιας σύμπραξης δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. ”H Εγνατία Οδός, που χειρίζεται ένα μεγάλο κονδύλιο προερχόμενο από την Ευρωπαϊκή Ένωση, της τάξης των 10 εκ. ευρώ, άμεσα να κάνει τις υποδομές ώστε να είναι έτοιμες προκειμένου ο οποιοσδήποτε επενδυτής ή το σύμπλεγμα των επενδυτών να συνδέσει την επένδυσή του με αυτές” τόνισε χαρακτηριστικά.
 
    “Σε ό,τι αφορά τους ιδιώτες, υπάρχουν τρεις προτάσεις ώριμες από ιδιώτες για να κατατεθούν στο υπουργείο και έχω ειδοποιήσει και το υπουργείο ότι οι προτάσεις αυτές είναι ώριμες και έχουν το ανάλογο επενδυτικό κεφάλαιο. Θέλουν όμως και τη βοήθεια της τοπικής αυτοδιοίκησης για να πετύχουν” σημείωσε, ενώ αναφέρθηκε και στις καθυστερήσεις στο θέμα της δημιουργίας των στάσεων, λέγοντας ότι οι μελέτες δεν έχουν προχωρήσει με κοινή ευθύνη της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Εγνατίας Οδού. 
Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε