Το Netflix μπορεί να αντιμετώπισε περισσότερο ανταγωνισμό το 2020 σε σύγκριση με άλλες χρονιές, ωστόσο κατάφερε να “τερματίσει” πρώτο φθάνοντας στο τέλος του έτους με 204 εκατομμύρια παγκόσμιους συνδρομητές.
Αποδεικνύεται ότι η πανδημία του κορωνοϊού αποτελεί μια ισχυρή δύναμη “πωλήσεων”. Το lockdown σε όλο τον κόσμο βοήθησε σημαντικά στην ενίσχυση των εγγραφών σε συνδρομητικές πλατφόρμες τανιών, τηλεοπτικών σειρών κα και το Netflix επωφελήθηκε από τη συνολική άνοδο της βιομηχανίας, προσθέτοντας περισσότερους από 36 εκατομμύρια συνδρομητές κατά τη διάρκεια του 2020. Αν και οι περισσότεροι από τους νέους συνδρομητές του εγγράφθηκαν κατά το πρώτο εξάμηνο του 2020, το Netflix πρόσθεσε 8,51 εκατομμύρια συνδρομητές κατά το τέταρτο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των 6 εκατομμύριων πελατών που περίμεναν οι επενδυτές της Wall Street.
Το Netflix αποδίδει συνήθως καλύτερα τους τελευταίους τρεις μήνες του έτους, καθώς “βγάζει στον αέρα” μερικά από τα πιο δυνατά “κομμάτια” του προγράμματός του. Το πιο πρόσφατο τρίμηνο δεν αποτελεί εξαίρεση, με την τέταρτη σεζόν της τηλεοπτικής σειράς “The Crown” και εισάγοντας τους θεατές σε νέες τανίες όπως το “The Queen’s Gambit” και την σειρά “Bridgerton”. Σύμφωνα μάλιστα με δηλώσεις της εταιρείας, οι δύο τελευταίες τηλεοπτικές σειρές ( The Crown και Bridgerton) είχαν τόση μεγάλη επιτυχία, που έγιναν από τους πιο δημοφιλείς τίτλους στην ιστορία του Netflix.
Πηγή: THR
Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε
Ακολουθείστε το Cityportal.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα
Cityportal.gr Live ενημέρωση: O κορωνοϊός λεπτό προς λεπτό στην Ελλάδα και παγκοσμίως