Μία ιστορία ελληνικής γραφειοκρατικής τρέλας

Μία απίστευτη ιστορία ελληνικής γραφειοκρατικής τρέλας κάνει τον γύρο του διαδικτύου τις τελευταίες ώρες.

Η ανάρτηση μιας πολίτη στο Facebook περιγράφει την προσπάθειά της να εκδώσει γνήσιο υπογραφής σε ΚΕΠ.

Σύμφωνα με τα όσα γράφει, αρχικά έκλεισε ραντεβού για τις 10 Μαΐου. Ωστόσο βρέθηκε, επειδή είναι κοντά στην εργασία της, έξω από αυτό και βλέποντας πως είναι άδειο από κόσμο επιχείρησε να εξυπηρετηθεί. Ωστόσο μπαίνοντας ήρθε αντιμέτωπη με την κατά γράμμα τήρηση των οδηγιών από τον υπάλληλο του ΚΕΠ.

«Πάω μέσα, λέω σε έναν κύριο, μπορείτε να με εξυπηρετήσετε» περιγράφει για να λάβει την απάντηση πως πρέπει να έχει ραντεβού για να εξυπηρετηθεί. Η ίδια προσπαθώντας να δώσει μία λύση πρότεινε να κλειστεί επί τόπου ένα. «Πρέπει να μπείτε και να κλείσετε online» απάντησε ο υπάλληλος.

«Αφού είμαι εδώ μπροστά σας θα μπορούσα να σας έχω πάρει τηλέφωνο» είπε η κυρία Σφήκα με τον υπάλληλο του ΚΕΠ να της προτείνει τότε να… πάρει τηλέφωνο.

Ολόκληρη η ανάρτησή της:

Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε