Εστίαση

«Μην μας επιλέξετε ξανά» απάντησε εστιατόριο σε πελάτη που αποκάλεσε εργαζόμενο «καθυστερημένο»

Ένα άσχημο περιστατικό συνέβη σε γνωστό εστιατόριο της Αθήνας, όταν πελάτης αποκάλεσε «καθυστερημένο» έναν υπάλληλο του εστιατορίου επειδή έγινε λάθος στην παραγγελία του.

Το περιστατικό γνωστοποίησε το ίδιο το κατάστημα, σε story στο Instagram, περιγράφοντας ότι κάποιος πελάτης τούς τηλεφώνησε για παράπονα, αποκαλώντας υπάλληλο του μαγαζιού «καθυστερημένο», επειδή δεν αφαιρέθηκαν οι πίκλες από το μπέργκερ του.

«Αγαπητέ πελάτη που χθες αποκαλέσατε τηλεφωνικά τον εργαζόμενό μας “καθυστερημένο” επειδή ξέχασε να βγάλει τις πίκλες από το μπέργκερ σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως αυτός ο άνθρωπος έχει 2 γλυκύτατα παιδιά, τα οποία έχουν αυτισμό. Καλό σας βράδυ και μην επιλέξετε ποτέ ξανά το εστιατόριό μας», ανέφερε το κατάστημα.

Δείτε το story:

Στόρυ εστιατορίου


23 Ιανουαρίου 2023

Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε