
Σχόλια/Κριτική
Σημείωμα του σκηνοθέτη Οι ταινίες μου πάντα δυσκολεύονταν να βρουν τον εαυτό τους. Και πιο πολύ δυσκολεύτηκε η Καρδιά του Κτήνους. Με το σκανάρισμα του αρνητικού σε υψηλή ανάλυση, σαν το φιλμ να έκλεισε εσωτερικούς λογαριασμούς της ταυτότητάς του. Η ψηφιακή επεξεργασία ανέδειξε το αισθητικό μου μανιφέστο, τον συνδυασμό της οπτικής του ζωγράφου Edward Hopper - υψηλό κοντράστ, ζυγισμένο καδράρισμα σε εξωτερικούς χώρους - με «ψυχορραγούντα» χρώματα μαζί με κάδρα και σκηνικά των εσωτερικών χώρων σε «ντοκιμαντερίστικη» ακαταστασία, βασισμένα στην αισθητική των εγκαταστάσεων του εικαστικού Joseph Beuys. Με την Καρδιά του Κτήνους, στα μέσα της δεκαετίας του ‘00, ταξίδεψα σε πολλά φεστιβάλ του κόσμου με σημαντικότερη στιγμή το βραβείο στο φεστιβάλ του Χιούστον. Οι κριτικές στην Ελλάδα ήταν πολύ καλές, ίσως οι καλύτερες που έχω πάρει για όλες τις ταινίες μου. Μάλιστα πήρα και το βραβείο του «Σκηνοθέτη της χρόνιας» του STATUS. Αλλά η μεγαλύτερη προσωπική στιγμή που μου χάρισε η ταινία ήταν πολλά χρόνια μετά, όταν διασταυρώθηκα με τον Σαββόπουλο τον Ιούνιο του 2017 στην πλατεία της Χώρας της Σερίφου. Μου είπε «…η ταινία σου έχει ποιητικό πυρήνα» και τα μάτια του λάμψανε. Η Καρδιά του Κτήνους δεν σταματά να χτυπά, πιάνοντας κουβέντα για τρίτη δεκαετία με το κινηματογραφόφιλο κοινό. Ρένος Χαραλαμπίδης, Δεκέμβρης 2021