«Ξινή» βγήκε σε πελάτη η επίσκεψή του σε εστιατόριο στη Μύκονο, όταν κλήθηκε να πληρώσει τα… χρεή του ιδιοκτήτη.
Στη Μύκονο, πελάτης, ελεύθερος επαγγελματίας, πήγε να φάει σε μία ταβέρνα και ζήτησε να πληρώσει με τιμολόγιο. Το τιμολόγιο όταν κοπεί πηγαίνει αυτόματα στο σύστημα, και το σύστημα βλέπει εάν η επιχείρηση που εκδίδει το τιμολόγιο, έχει χρέη ή όχι.
Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία και με αφορμή το γεγονός ότι ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας χρωστούσε 50.000 ευρώ, το δημόσιο κάνει στον… πελάτη αναγκαστική κατάσχεση εις χείρας τρίτων.
Επομένως θα πρέπει μέσα σε 8 εργάσιμες μέρες να μεταβεί ο πελάτης στο Ειρηνοδικείο της κατοικίας του με τον δικηγόρο του, να προσκομίσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά, προκειμένου να αποδείξει ότι δεν έχει παραπάνω συναλλαγές με τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας.
Το σύστημα, μη γνωρίζοντας, πιστεύει ότι μπορεί να έχουν ο ιδιοκτήτης της ταβέρνας και ο πελάτες, παραπάνω συναλλαγές, και επειδή χρωστάει στο δημόσιο και δεν τα πληρώνει, θα τα πάρει μέσω τρίτων που ουσιαστικά μπορεί να υπάρχουν συναλλαγές μεταξύ του πελάτη και του ιδιοκτήτη. Και έτσι, εάν έχει κάποιο υπόλοιπο ο ιδιοκτήτης, αντί να το πληρώσει εκείνος, θα το πληρώσει αυτός που έχει συναλλαγές μαζί του.
Η υπόθεση όμως έχει και συνέχεια.
Το κράτος λέει στον πελάτη που έκοψε το τιμολόγιο πως αν ξαναπάει στην εν λόγω ταβέρνα και κόψει ξανά τιμολόγιο, οποιοδήποτε λογαριασμό και να έχει δεν θα τον πληρώσει στην ταβέρνα αλλά… στο Δημόσιο.
Ελλάδα 19 Μαΐου 2023
Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε
Ακολουθείστε το Cityportal.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα
Cityportal.gr Live ενημέρωση: O κορωνοϊός λεπτό προς λεπτό στην Ελλάδα και παγκοσμίως