Ζέρβας: Το λέω ευθαρσώς ότι είναι πρόωρο να ανοίξουν τα σχολεία στις 11/1

«Ναι στη Θεσσαλονίκη»: Θέση υπέρ ενός Μητροπολιτικού Φορέα αντιμετώπισης του κυκλοφοριακού

Θεσσαλονίκη 21.2.2024: Τη θέση της μείζονος αντιπολίτευσης του Δήμου Θεσσαλονίκης υπέρ της ανάγκης σύστασης ενός Μητροπολιτικού Φορέα που θα αναλάβει την εκπόνηση μέτρων ταχείας αντιμετώπιση του Κυκλοφοριακού, με τη συμμετοχή ειδικών τεχνοκρατών και όλων των εμπλεκόμενων φορέων του Πολεοδομικού Συγκροτήματος (Δήμων, Περιφέρειας, ΟΑΣΘ, ΟΣΕΘ, κλπ), διατύπωσε ο επικεφαλής της παράταξης “Ναι στη Θεσσαλονίκη” Κωνσταντίνος Ζέρβας, στη χθεσινή ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τις επιπτώσεις της κατασκευής της Fly Over περιφερειακής οδού.

Η παράταξη “Ναι στη Θεσσαλονίκη” θεωρεί πως δεν έχει νόημα να λέγεται ότι δεν έπρεπε να ξεκινήσει το έργο, μόνο και μόνο επειδή αυτό ακούγεται όμορφα στα αυτιά όσων ταλαιπωρούνται από το κυκλοφοριακό. Το θέμα της πόλης είναι τι κάνουμε σήμερα και όχι τι πιστεύουμε ότι θα έπρεπε να είχε γίνει χθες….

Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας, επισημαίνοντας τα παραπάνω, χαρακτήρισε θετικής κατεύθυνσης όλες τις προτάσεις που έχουν ακουστεί, ενώ συντάχθηκε με το αίτημα της Διοίκησης του Δήμου για οικονομική ενίσχυση από την Πολιτεία προκειμένου να επιτευχθεί η νυχτερινή αποκομιδή, λόγω του αυξημένου κόστους μιας τέτοιας προοπτικής που είχε επισημανθεί και από την προηγούμενη Διοίκηση.

Εξέφρασε ωστόσο προβληματισμό για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των προτάσεων και το έλλειμμα απαντήσεων για όσα ερωτήματα παραμένουν μετέωρα.

Επιπλέον επισήμανε ότι “προς το παρόν έχουμε ως μόνο γεγονός την αφαίρεση εκατοντάδων θέσεων πάρκινγκ από το κέντρο της πόλης ΤΩΡΑ, ενώ εξαγγέλλεται η δημιουργία νέων περιφερειακά ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, χωρίς κανένα δεσμευτικό χρονοδιάγραμμα των παραχωρήσεων γης που ζητά η νέα Διοίκηση του Δήμου, από διάφορα Υπουργεία.”

Υπογραμμίζοντας κάτι που είναι κοινός τόπος όλων, ότι απαραίτητη προϋπόθεση αποτελεί η ύπαρξη αξιόπιστης και σοβαρής αστικής συγκοινωνίας, σημείωσε ότι το Μετρό ως γνωστόν δεν θα παραδοθεί πριν το τέλος του 2024, ενώ δεν έχουμε δει τον νέο ΟΑΣΘ, όσο θετικές κι αν είναι οι προοπτική δρομολόγησης νέων λεωφορείων και η πρόσληψη νέων οδηγών που ανακοινώνονται.

Τέλος, υπογραμμίζοντας την απουσία της αναδόχου εταιρείας της Fly Over περιφερειακής από τη χθεσινή συζήτηση, ο κ. Ζέρβας, τόνισε πως το Κυκλοφοριακό είναι Μητροπολιτικής διάστασης πρόβλημα και ως τέτοιο πρέπει να αντιμετωπιστεί με Μητροπολιτικό Συντονισμό, αφού το κυκλοφοριακό του Δήμου της Θεσσαλονίκης το συνθέτει η κινητικότητα όλων των κατοίκων του Πολεοδομικού Συγκροτήματος.


Ν. Ταχιάος: «Το έργο είναι υπέρ της πόλης» – Στ. Αγγελούδης: «Άλλαξε η ζωή μας προς το χειρότερο»

Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε