21.6 C
Thessaloniki
22.8 C
Athens

NC750X, η αγαπημένη all-round μοτοσυκλέτα (ΒΙΝΤΕΟ)

Από το 2012 που λανσαρίστηκε (ως NC700X), η NC750X απολαμβάνει σταθερή δημοτικότητα σε όλη την Ευρώπη. Οι λόγοι αυτής της επιτυχίας είναι αρκετοί: ένας επαναστατικός, ροπάτος, οικονομικός, δικύλινδρος κινητήρας, μία ξεκούραστη, ευρύχωρη θέση οδήγησης, φαρδύ τιμόνι και άνετη σέλα, ευέλικτη ανάρτηση και ξεχωριστό ‘adventure’
στυλ, όλα έχουν το δικό τους μερίδιο σε αυτή την επιτυχία.

Η NC750X είναι μία μοτοσυκλέτα με άψογη λειτουργία για κάθε είδους χρήση: κατάλληλη για καθημερινές μετακινήσεις, ταξίδια ή απλά για την απόλαυση των δύο τροχών

Ο αποθηκευτικός χώρος (στην παραδοσιακή θέση του ρεζερβουάρ καυσίμου), που χωρά ένα full-face κράνος και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Dual Clutch Transmission (DCT) της Honda, το οποίο επέλεξαν περισσότεροι από τους μισούς Ευρωπαίους πελάτες το 2019, είναι μερικά ακόμα από τα χαρακτηριστικά της NC750X που την έκαναν να ξεχωρίσει.

Αυξημένη ισχύς, υψηλότερο όριο περιστροφής κινητήρα και αναθεωρημένες σχέσεις κιβωτίου συνδυάζονται με διαχείριση Throttle By Wire, 3 προγράμματα οδήγησης (riding modes) και αναβαθμισμένο σύστημα ελέγχου ροπής Honda Selectable Torque Control.

Η Honda φροντίζει να εξελίσσει συνεχώς τη επιτυχημένη (και μοναδική) συνταγή της NC750X, αναβαθμίζοντάς την στο πέρασμα των χρόνων. Το 2014 απέκτησε +75 κ.εκ. και από τα 670 έφτασε τα 745 κ.εκ. Το 2016, πέρα από την πιο περιπετειώδη αισθητική, προστέθηκαν νέα όργανα, αναβαθμίσεις του DCT και φώτα LED. Το 2018, καινούργια στοιχεία ήταν το Honda Selectable Torque Control δυο επιπέδων και μία έκδοση 47,6 Ps (35kW).

21YM HONDA X-ADV

Τώρα, για το 2021

Η Honda διατηρεί και βελτιώνει τα βασικά πλεονεκτήματά της: πρακτικότητα, άνεση και πολυχρηστικότητα, αξιόπιστη συμπεριφορά. Την ίδια στιγμή, ενισχύονται οι επιδόσεις του κινητήρα, με μία τονωτική ‘ένεση’ ροπής και υψηλότερο όριο περιστροφής (κόκκινη περιοχή). Η προσθήκη των ηλεκτρονικών προγραμμάτων οδήγησης (riding modes) ολοκληρώνει ένα άψογο πακέτο.

Διατηρεί την φημισμένη απόδοση στην κατανάλωση καυσίμου ενώ είναι 6 κιλά ελαφρύτερη. Με ανασχεδιασμένο πλαίσιο και μοντέρνα εξωτερική εμφάνιση, προσφέρει μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο μπροστά και ύψος σέλας χαμηλότερο κατά 30mm.

Το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission) συνεχίζει να προσφέρει μία τεχνολογία μοναδική για τις μοτοσυκλέτες της Honda. Νέα ζελατίνα, φωτισμός LED και ψηφιακός πίνακας οργάνων LCD ολοκληρώνουν το πακέτο αναβάθμισης.

Το 21YM Honda NC750X διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά και η λιανική τιμή πώλησης ξεκινάει από 8.850 €. H τιμή του 21YM Honda NC750X DCT διαμορφώνεται στα 9.850 €.

Ακολουθείστε το Cityportal.gr στο Google News να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα

Διαβάστε όλα τα Τελευταία Νέα (Ελλάδα, Διεθνή) στο Cityportal.gr

Cityportal.gr Live ενημέρωση: O κορωνοϊός λεπτό προς λεπτό στην Ελλάδα και  παγκοσμίως


 

Τελευταία νέα

Ο ΚΑΙΡΟΣ

Thessaloniki
broken clouds
21.6 ° C
22.7 °
19.8 °
48 %
3.1kmh
75 %
Κυ
22 °
Δε
24 °
Τρ
25 °
Τε
29 °
Πε
30 °