«Ένα ακόμη λεωφορείο του ΟΑΣΘ με επιβάτες τυλίχθηκε χθες στις φλόγες ενώ εκτελούσε δρομολόγιο. Το γεγονός αυτό έρχεται να προστεθεί σε άλλες παρόμοιες αυταναφλέξεις, όπως αυτές των λεωφορείων της Λειψίας, δημιουργώντας ανησυχίες στο επιβατικό κοινό και τους πολίτες της Θεσσαλονίκης», τόνισε σε ανακοίνωσή της η βουλευτής Ά Θεσσαλονίκης του ΣΥΡΙΖΑ, Κατερίνα Νοτοπούλου.
Η κ. Νοτοπούλου πρόσθεσε ότι «η απαξίωση του στόλου του ΟΑΣΘ συνεχίζεται και παρά τις επικοινωνιακές προσπάθειες της Διοίκησης του οργανισμού και της ηγεσίας του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ότι η κατάσταση με τα λεωφορεία έχει βελτιωθεί, έρχονται συχνά πυκνά τέτοια επεισόδια για να τους διαψεύσουν».
Μάλιστα, έδειξε την κυβέρνηση Μητσοτάκη και την διοίκηση Ζέρβα, ως υπεύθυνες «για το χάλι των αστικών συγκοινωνιών, καθώς σήμερα η πόλη θα μπορούσε να έχει καινούρια λεωφορεία, αν δεν είχαν ακυρώσει τον διαγωνισμό της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ». «Στην πόλη όμως, θα μπορούσε να κυκλοφορεί και το ΜΕΤΡΟ, αν με προσωπική του ευθύνη ο κ. Μητσοτάκης δεν άλλαζε τον σχεδιασμό για τον σταθμό της Βενιζέλου», σημείωσε.
«Για μια ακόμη φορά καλούμε την κυβέρνηση και τους γαλάζιους τοπικούς παράγοντες να ασχοληθούν με τα πραγματικότητα και όχι την επικοινωνία, να δώσουν λύση στα προβλήματα της πόλης και να σταματήσουν τον εμπαιγμό και την απαξίωση με την οποία αντιμετωπίζουν την Θεσσαλονίκη και τους πολίτες της», κατέληξε η βουλευτής.
Ο ΟΑΣΘ δεν άφησε αναπάντητη τη δήλωση της Κατερίνας Νοτοπούλου και με μια αιχμηρή ανακοίνωση δήλωσε, μεταξύ άλλων, ότι η τομεάρχης του ΣΥΡΙΖΑ διασπείρει fake news για μια απλή βλάβη που θα μπορούσε να συμβεί σε όχημα οποιουδήποτε Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών.
Ακολουθεί η ανακοίνωση του ΟΑΣΘ
Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι! Μετά την επιστροφή της από την επιτυχημένη επίσκεψη εργασίας στην Μύκονο, η κ. Νοτοπούλου ανακάλυψε ότι δήθεν, «λεωφορείο του ΟΑΣΘ τυλίχτηκε χθες στις φλόγες ενώ εκτελούσε δρομολόγιο»!
Μία βλάβη στο σύστημα αέρα, η οποία επέφερε διαρροή νερού στον κινητήρα, μια βλάβη που θα μπορούσε να συμβεί σε όχημα οποιουδήποτε Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών σε Ευρώπη και Αμερική, μετατράπηκε σε ακόμη ένα fake new.
Προφανώς η κ. Νοτοπούλου, όταν κάνει λόγο για… απαξίωση του στόλου του ΟΑΣΘ, συγχέει την σημερινή πραγματικότητα με τις αλήστου μνήμης ημέρες, πριν από δύο χρόνια, όταν κυκλοφορούσαν με το ζόρι 200 λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη, και οι πολίτες στοιβάζονταν σε ασφυκτικές συνθήκες, αν βέβαια κατάφερναν να ανέβουν.
Μιλά και για το μετρό, που δήθεν θα μπορούσε να κυκλοφορεί σήμερα, γιατί φαίνεται ότι κατά την γνώμη της, το μετρό είναι οι μουσαμάδες που εγκαινιάστηκαν…
Είναι αλήθεια ότι ήταν επιτυχημένες οι προσπάθειες τους για την πλήρη απαξίωση και την κατάρρευση της αστικής συγκοινωνίας στην Θεσσαλονίκη.
Το μόνο πρόβλημα για την κ. Νοτοπούλου και τους συν αυτή, είναι ότι οι πολίτες θυμούνται και δεν ξεχνούν, βλέπουν και συγκρίνουν. Βλέπουν ότι ο αριθμός των λεωφορείων σε κυκλοφορία καθημερινά διπλασιάστηκε. Διαπιστώνουν ότι μπορούν να ανέβουν στα λεωφορεία και πλέον δεν συνωστίζονται. Ταυτόχρονα σκέφτονται τι θα συνέβαινε αν η κατάσταση που νοσταλγεί η κ. Νοτοπούλου συνεχιζόταν και την δύσκολη περίοδο της πανδημίας…
Διαβεβαιώνουμε την κ. Νοτοπούλου ότι οι προσπάθειες για την πλήρη ανάταξη και την αναβάθμιση της αστικής συγκοινωνίας συνεχίζονται. Για να απολαμβάνουν οι Θεσσαλονικείς την αστική συγκοινωνία που αξίζουν.
Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε
Ακολουθείστε το Cityportal.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα
Cityportal.gr Live ενημέρωση: O κορωνοϊός λεπτό προς λεπτό στην Ελλάδα και παγκοσμίως