ΟΑΣΘ: Τέλος του 2023 η ανάθεση του συγκοινωνιακού έργου

Νέα τροπολογία κατατέθηκε στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας, με τις διατάξεις της υπόψη τροπολογίας ρυθμίζονται θέματα αρμοδιότητας του Υπουργείου Οικονομικών και του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών.

Ειδικότερα, παρατείνεται μέχρι το τέλος του 2023, η ανάθεση στον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (Ο.Α.Σ.Θ.), του συγκοινωνιακού έργου στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, σύμφωνα με τροπολογία που θα ενσωματωθεί στο νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας που ψηφίζεται σήμερα 21 Δεκεμβρίου στην Ολομέλεια.

Επιτρέπεται ταυτόχρονα η σύναψη συμβάσεων με τα Κ.Τ.Ε.Λ. Α.Ε., κατά τα ισχύοντα.

«Είναι αναγκαία η παράταση», είπε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, διότι «πρέπει και μπορεί να ολοκληρωθεί ομαλά η εκκαθάριση του Οργανισμού και παράλληλα να υπάρξει ένας αναγκαίος χρόνος ολοκλήρωσης του σχεδιασμού του χάρτη λειτουργίας των μέσων μαζικής μεταφοράς στη Θεσσαλονίκη. Είναι αναγκαιότητα η αδιάλειπτη παροχή του συγκοινωνιακού έργου του ΟΑΣΘ στην πόλη».

Προβλέπεται η χορήγηση έκτακτης ενίσχυσης, ποσού δέκα εννέα εκατομμυρίων διακοσίων ογδόντα χιλιάδων (19.280.000) ευρώ, σε αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε., καθώς και στους μεμονωμένους μεταφορείς ή επιχειρήσεις, τα λεωφορεία των οποίων εξυπηρετούν άγονες γραμμές νήσων, εξαιτίας της λήψης μέτρων για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού και της αύξησης της τιμής του πετρελαίου κίνησης.

Παρέχεται εξουσιοδότηση για τον καθορισμό, με κ.υ.α., των προϋποθέσεων και της διαδικασίας χορήγησης της ενίσχυσης, του ύψους αυτής ανά λεωφορείο κ.λπ.

Τα ποσά της προαναφερόμενης οικονομικής ενίσχυσης υπάγονται, κατά παρέκκλιση της κείμενης νομοθεσίας, σε ειδικό φορολογικό καθεστώς (ανεκχώρητα, ακατάσχετα, μη υποκείμενα σε οποιαδήποτε κράτηση, τέλος ή εισφορά υπέρ του Δημοσίου, των ο.τ.α. των ασφαλιστικών ταμείων κ.λπ.).

«Είναι μέτρο υποστήριξης χερσαίων επιβατικών μεταφορών», δήλωσε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, αναφερόμενος στο σημαντικό έργο των ΚΤΕΛ καθώς και των μεμονωμένων επιχειρήσεων και μεταφορέων, τα λεωφορεία των οποίων εξυπηρετούν τις άγονες γραμμές των νησιών.

«Θα έπρεπε, αν θέλετε τη γνώμη μου, να δώσουμε παραπάνω, αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα οικονομική», είπε ο κ. Παπαδόπουλος και επισήμανε ότι δεν έχει γίνει καμία αύξηση στο εισιτήριο των λεωφορείων αυτών παρά το έργο που επιτελούν και παρά το γεγονός ότι έχει εκτιναχθεί η τιμή του πετρελαίου κίνησης.


Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022

Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε