{ Τελευταία νέα }

''Παρέμβαση'' του Ρουβίκωνα στο Υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι

 

Κατηγορίες: Κοινωνία

''Παρέμβαση'' του Ρουβίκωνα στο Υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι



Παρέβαση του Ρουβίκωνα στο Υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι.

Μέλη της φοιτιτικής ομάδας του Ρουβίκωνα βρέθηκαν τα ξημερώματα στο υπουργείο Παιδείας στο Μαρούσι και έγραψαν συνθήματα στην είσοδο του κτηρίου για την κατάσταση στο χώρο της Παιδείας.
«Πρόκειται για άλλη μία θρασύδειλη, καταδικαστέα πράξη κατ επίφαση πολιτικού ακτιβισμού που πλήττει τον δημοκρατικό διάλογο και τη δημόσια περιουσία», σχολίασε το υπουργείο Παιδείας για τα συνθήματα. «Η κυβέρνηση δεν εκφοβίζεται. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε άοκνα για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, προς όφελος ολόκληρης της εκπαιδευτικής κοινότητας», πρισέθεσε στην ανακοίνωσή του το υπουργείου Παιδείας.

Επίσης χτες ο Ρουβίκωνας έκανε παρέμβαση στο ιατρείο της κας. Γιαμαρέλου

Η ανακοίνωση της Φοιτητικής ομάδας του Ρουβίκωνα, όπως δημοσιεύτηκε σε ιστοσελίδα του αντιεξουσιαστικού χώρου.
Η κατάσταση στο χώρο της Παιδείας είναι τραγική. Η υγειονομική κρίση, μετά τη διασπορά του νέου κορονοϊού, η οποία εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο της ολοένα και βαθύτερης φτωχοποίησής μας και της καταστολής που την προωθεί και διασφαλίζει, δε θα μπορούσε να μη συμπαρασύρει και ένα κάρο εχθρικές ρυθμίσεις, διατάξεις και νομοσχέδια.
 
Εχθρικές προς εμάς που με τα χίλια ζόρια πασχίζουμε να τελειώσουμε μια σχολή, δουλεύοντας παράλληλα και βλέποντας το μέλλον να διαγράφεται δυσοίωνο, με την αγορά εργασίας να ρυθμίζει πλέον σχεδόν «με τη βούλα» την εργασιακή μας θέση, ορίζοντας ακόμα και τον εκάστοτε κλάδο μας. Η υπουργός Νίκη Κεραμέως, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των πανελλαδικών εξετάσεων, έδωσε «στον αέρα» την εικόνα απ? το κοντινό μέλλον. Τα πανεπιστημιακά ιδρύματα και τα τμήματά τους πρόκειται να ορίζουν τα ίδια τη βάση εισαγωγής σε αυτά. Σύμφωνα, λέει, με τις ανάγκες της «χώρας». Προφανώς και βλέπουμε ότι εντός του καπιταλιστικού πλαισίου αυτό μεταφράζεται: σύμφωνα με τις ανάγκες του ντόπιου και διεθνούς κεφαλαίου, που παρασιτούν στο σώμα της κοινωνίας. Εχθρικές προς εμάς που ζούμε σε φοιτητικές εστίες, στις οποίες επικρατούν συνθήκες τρώγλης, εκεί όπου στο τελευταίο lockdown, το κράτος επιχείρησε να εκδιώξει τους εστιακούς φοιτητές αδιαφορώντας για το που θα μείνουν εν μέσω πανδημίας. Προς εμάς που εξεταζόμαστε στις περισσότερες σχολές εξ αποστάσεως, ανεξαρτήτως αν έχουμε τον κατάλληλο τεχνολογικό εξοπλισμό ή τα λεφτά για να τον αγοράσουμε, που βιώνουμε την καθηγητική αυθαιρεσία φερέφωνων συντηρητικών, νεοφιλελεύθερων, ακόμα και φασιστικών, αντιλήψεων.
 
Την ίδια στιγμή που οι σχολές μας είναι κλειστές «για το καλό της δημόσιας ασφάλειας», οι τουρίστες συνεχίζουν να συρρέουν στην Ελλάδα αφού «πληρώνουν καλά». Η τηλεκπαίδευση και η τηλε-εξεταστική ανοίγει ένα νέο πεδίο για το κράτος. Ανοίγει το δρόμο προς την απονέκρωση των συλλογικών ταξικών αντιστάσεων των φοιτητών/τριών. Αχρηστεύονται με την αποδοχή τέτοιων μέσων οι Γενικές Συνελεύσεις των φοιτητικών συλλόγων, οι αντιδράσεις και οι καταλήψεις σχολών, αφού θα επαναφέρεται όποτε τους χρειαστεί η ηλεκτρονική πλατφόρμα για μαθηματα ή εξετάσεις. Μπάτσοι και ασφαλίτες εισβάλλουν οπλισμένοι στις σχολές μας, αφού το πανεπιστημιακό άσυλο αποτελεί ανάμνηση… Και οι διαγραφές φοιτητών/τριών έρχονται όπως και η συνεχής υποτίμηση του δημοσίου Πανεπιστημίου και η ενδυνάμωση των ιδιωτικών κολλεγίων.
 
Εχθρικές είναι οι ρυθμίσεις του κράτους και του υπουργείου Παιδείας απέναντι στους μαθητές/τριες, που συνωστίζονται σε σχολικές αίθουσες, πολλοί/ές απ? τους/τις οποίους/ες επιλέγουν να αγωνιστούν καταλαμβάνοντας τα σχολεία τους, με αίτημα «μέχρι 15 μαθητές ανά τάξη». Το υπουργείο Παιδείας αποσύρει το μάθημα των καλλιτεχνικών αφού έτσι κι αλλιώς είπαμε, το ζήτημα είναι οι ανάγκες της οικονομίας αποκλειστικά κι όχι η επιθυμία κάθε ανθρώπου να επιλέξει τη δουλειά που θέλει… Επαναφέρει την τράπεζα θεμάτων για τις εξετάσεις, με άλλα λόγια μια ρουλέτα που επιλέγει τυχαία θέματα αναβαθμισμένης δυσκολίας. Οι μαθητές/τριες αντιδρούν σε όλα αυτά. Ζητάνε τα αυτονόητα. Τακτικές απολυμάνσεις στα σχολεία και επαρκή αριθμό καθηγητών/-τριών για να καλυφθούν οι ανάγκες τους. Μέχρι στιγμής το υπουργείο τους έχει δώσει μόνο μάσκες (προερχόμενες από αμφιβόλου αξιοκρατικής διαδικασίας διαγωνισμό) και παγούρια… Και απειλές για καταστολή μετά το φακέλωμα καταληψιών που επιχείρησαν πρόσφατα μπάτσοι στο Ηράκλειο Κρήτης! Αυτά μέχρι πρότινος. Πλέον το γκλομπ της καταστολής απέναντι σε ανήλικους/ες μαθητές/τριες έχει σκληρύνει ακόμα περισσότερο όσο ο αγώνας τους μαζικοποιείται και δυναμώνει.
 
Ξύλο και χημικά έξω απ τη Βουλή και στο υπουργείο Παιδείας, συλλήψεις, κυνηγητό σε καταληψίες στα Εξάρχεια κι όχι μόνο. Οι πολιτικές επιλογές αντιμετώπισης των καταληψιών από το κράτος, στρώνουν το χαλί στους επικίνδυνους τραμπούκους γονείς, καθηγητές και διευθυντές που επιτίθενται στις εκατοντάδες καταλήψεις σχολείων ανά την Ελλάδα. Ο αγώνας που δίνουν οι μαθητές/τριες παραμένει μεγαλειώδης, όσο και να συκοφαντείται από συντηρητικους κύκλους. Η Κεραμέως, ως βασικός εκφραστής των πολιτικών της κυβέρνησης συνεχίζει να προκαλεί με την απόφαση περί αποκλεισμού από την τηλεκπαίδευση μαθητών/τριών που συμμετείχαν σε καταλήψεις. Εικόνες από άλλη εποχή… Και φυσικά δεν έλειψαν οι σοφές ρήσεις… Όπως ότι «ακόμα και 5 άτομα να βρίσκονταν στη σχολική τάξη πάλι θα υπήρχε συνωστισμός». Ένα κομμάτι των μαθητών/τριών μπορεί να λύγισε μπροστά στην τεράστια πίεση που του ασκήθηκε, αλλά παραμένουν ακόμα ζωντανές πολλές καταλήψεις, με παιδιά αποφασισμένα να το πάνε μέχρι τέλους.
 
Εχθρικά εν τέλει είναι τα μέτρα «έκτακτης ανάγκης» του κράτους και οι ρυθμίσεις του υπουργείου Παιδείας και απέναντι στους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι είτε εκτίθενται σε κίνδυνο στις πολυπληθείς σχολικές τάξεις, είτε καλούνται να προσαρμοστούν στην νέα οργουελική πραγματικότητα της τηλεκπαίδευσης κι εξέτασης χωρίς να έχουν απαραίτητα τα γνωστικά εφόδια και εντατικοποιώντας τη δουλειά τους.
 
Γι αυτό και στον αγώνα ενάντια στους ταξικούς φραγμούς στην Παιδεία θέλουμε στο πλάι μας τους/τις αντιστεκόμενους μαθητές/τριες και εκπαιδευτικούς, στη βάση των ταξικών συμφερόντων που μας ενώνουν κι απέναντι στις προκλητικές μεθοδεύσεις του υπουργείου Παιδείας και τη στρατηγική εξόντωσής μας απ? το κράτος για χάρη των αφεντικών.
 
ΑΜΕΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΙΚΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ
 
ΟΧΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟΥΣ ΚΙ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ
 
ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ ΤΑΞΙΚΟΥΣ ΦΡΑΓΜΟΥΣ
 
Φοιτητική ομάδα Ρουβίκωνα





 



TOP 10 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ