Παρουσιαστής του Fox News: Δεν έχω πλύνει τα χέρια μου για 10 χρόνια γιατί ...τα μικρόβια δε είναι πραγματικά

Ο Pete Hegseth, παρουσιαστής του Fox News, εξομολογήθηκε στον αέρα πως δεν έχει πλύνει τα χέρια του για δέκα χρόνια γιατί «τα μικρόβια δε είναι πραγματικά».
Eιδικότερα, μιλώντας στην εκπομπή «Fox and Friends», ανέφερε ότι οι μολυσματικοί μικροοργανισμοί δεν υπάρχουν γιατί δεν μπορούν να γίνουν ορατοί με γυμνό μάτι.

«Εμβολιάζω τον εαυτό μου», είπε ο Pete Hegseth πουσημειωτέον, είναι απόφοιτος των πανεπιστημίων Χάρβαρντ και Πρίνστον.
Η εξομολόγησή ήρθε…μετά από πειράγματα του Ed Henry και της Jedediah Bila, που παρουσιάζουν μαζί του την εκπομπή, όταν ο Hegseth έφαγε τα υπολείμματα μια πίτσας.

Tα αμερικανικά κέντρα πρόληψης και έλεγχου ασθενειών πάντως τονίζουν ότι το τακτικό πλύσιμο των χεριών «αποτελεί έναν από τους καλύτερους τρόπους για την απομάκρυνση των μικροβίων και την αποφυγή ασθένειας» ενώ αποτρέπει και την εξάπλωση των μικροβίων.
Σύμφωνα δε με επιστημονική μελέτη που δημοσιεύτηκε από το US National Center for Biotechnology Information, ένα γραμμάριο ανθρώπινων κοπράνων, βάρος αυτού ενός συνδετήρα, μπορεί να περιλαμβάνει ένα τρισεκατομμύριο μικροβίων.

Ανάμεσα στα βακτήρια που μπορούν να εξαπλωθούν από τα χέρια που δεν έχουν πλυθεί είναι αυτά της σαλμονέλας και του εσερίχια κόλι.

Με πληροφορίες από BBC

Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε