Notice: Undefined variable: id in /var/www/clients/client1/web4/web/wp-content/themes/Newspaper-child/functions.php on line 310

Notice: Undefined variable: id in /var/www/clients/client1/web4/web/wp-content/themes/Newspaper-child/functions.php on line 315

Notice: Undefined variable: id in /var/www/clients/client1/web4/web/wp-content/themes/Newspaper-child/functions.php on line 319

Notice: Undefined index: d-2024-04-26 in /var/www/clients/client1/web4/web/wp-content/themes/Newspaper-child/functions.php on line 259

Notice: Undefined offset: 0 in /var/www/clients/client1/web4/web/wp-content/themes/Newspaper-child/single.php on line 15

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /var/www/clients/client1/web4/web/wp-content/themes/Newspaper-child/single.php on line 15

Ποια είναι η δημοφιλέστερη σειρά στην ιστορία του Netflix;

Αν σας καλούσαν να μαντέψετε ποια είναι η πιο δημοφιλής σειρά στην ιστορία του Netflix τι θα επιλέγατε;

Κάποιο από τα πολυβραβευμένα «The Crown» και «House of Cards» ίσως. Ή ένα ποπ φαινόμενο όπως το παραμυθένιο «Stranger Things» ή την γεμάτη αδρεναλίνη «Τέλεια Ληστεία».

Πιθανότατα πάντως όχι την κυριλέ… σαπουνόπερα «Bridgerton», η οποία φιγουράρει στην πρώτη θέση της τηλεθέασης ever, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε πρόσφατα ο πανίσχυρος CEO της πλατφόρμας, Τεντ Σαράντος.

Συγκεκριμένα, στην πιο αποκαλυπτική μέχρι σήμερα δημοσίευση δεδομένων τηλεθέασης, το κατά τα άλλα φειδωλό Netflix μας άφησε να ρίξουμε μια ματιά στα πιο επιτυχημένα του προγράμματα, τόσο από άποψη μοναδικών λογαριασμών που τα παρακολούθησαν όσο και (σημαντικότερο) αναφορικά με τις ώρες που έμεινε κανείς συντονισμένος σε αυτά.

Διπλή πρωτιά

Το «Bridgerton» λοιπόν πρωτεύει και στις δύο κατηγορίες: συγκεκριμένα τον πρώτο κύκλο της βρετανικής σειράς είδαν μέσα στις πρώτες 28 μέρες προβολής 82 εκατομμύρια λογαριασμοί, με ελάχιστο χρόνο θέασης τα 2 λεπτά. Αυτό το τελευταίο στοιχείο μπορεί βέβαια να είναι παραπλανητικό, ωστόσο οι 625 εκατομμύρια ώρες συνολικής θέασης είναι ενδεικτικές της ανέλπιστης επιτυχίας του.

Αντίστοιχα στις ταινίες οι πρώτες δύο θέσεις ανήκουν στο καταιγιστικής δράσης «Extraction» με τον Κρις Χέμσγουορθ και στη δυστοπική περιπέτεια «Birdbox» με την Σάντρα Μπούλοκ, ενώ μόλις στην τρίτη θέση βρίσκεται ο «Ιρλανδός» του Μάρτιν Σκορσέζε, ο οποίος ήταν και η μακράν μεγαλύτερη μέχρι σήμερα επένδυση της πλατφόρμας με στόχο ένα βραβείο Όσκαρ.

Αντίστοιχα στις σειρές οι πρώτες θέσεις, γεμίζουν με το «Stranger Things», το «The Witcher», το «Γκαμπί της Βασίλισσας», την «Τέλεια Ληστεία» κ.ά. -μεγάλη έκπληξη αποτελεί επίσης το γαλλικό «Lupin», το οποίο φιγουράρει στην δεύτερη θέση, με 76 εκατομμύρια λογαριασμούς να το έχουν παρακολουθήσει.

Τι κοινό έχουν όλες αυτές οι λίστες που ταυτόχρονα τις κάνει ίσως και λιγότερο αξιόπιστες; Κατά κύριο λόγο, σε αναλογία περίπου 7/10, περιλαμβάνουν σειρές και ταινίες που κυκλοφόρησαν εν μέσω πανδημίας. Μιλάμε για μια περίοδο κατά την οποία το Netflix -αλλά και οι υπόλοιπες διαδικτυακές πλατφόρμες- εκτόξευσε τον αριθμό των συνδρομητών του στα σημερινά 209 εκατομμύρια παγκοσμίως, με το κοινό να περνά αναγκαστικά ατελείωτες ώρες αγκαζέ με τον καναπέ. Όχι τυχαία, ο Σαράντος δήλωσε με κάποια έπαρση πως «μοναδικός ανταγωνιστής για την επόμενη δεκαετία είναι ο εαυτός μας».

ΑΙΜΙΛΙΟΣ ΧΑΡΜΠΗΣ-moneyreview.gr

Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε