«Προϊόν της Χρονιάς 2013»

«Προϊόν της Χρονιάς 2013»

Οι Έλληνες καταναλωτές έδειξαν, για μία ακόμα φορά, την προτίμηση και την εμπιστοσύνη τους σε 2 αγαπημένες τους μάρκες με ελληνική ταυτότητα, την Amita και τα Tsakiris chips στο θεσμό «Προϊόν της Χρονιάς 2013»*, αναδεικνύοντας την καινοτομία, την ποιότητα και τη γεύση τους.

Στην κορυφή της προτίμησης στην κατηγορία «ΧΥΜΟΙ» αναδείχθηκε ο 100% φυσικός χυμός Αmita Μήλο, Πορτοκάλι & Καρότο, μια διατροφική πρόταση που κέρδισε την προτίμηση της ελληνικής οικογένειας με την απολαυστική της γεύση, την ποιότητα και τη διατροφική της αξία. Ο 100% φυσικός χυμός Αmita Μήλο, Πορτοκάλι & Καρότο ήρθε να ενισχύσει την ποικιλία των αγαπημένων χυμών των καταναλωτών, χαρίζοντας ακόμα περισσότερες απολαυστικές στιγμές στο πρωινό τους αλλά και σε κάθε άλλη στιγμή της ημέρας. Ακόμα μια απολαυστική πρόταση με την υπογραφή της Amita, της μάρκας που έχει χαρακτηρίσει, μέσα από μια επιτυχημένη πορεία 30 χρόνων, την ελληνική αγορά των συσκευασμένων χυμών.

Στην κατηγορία «Snacks» οι 4 γεύσεις της σειράς Tsakiris chips «Γεύσεις από Ελλάδα», το Θαλασσινό Αλάτι Μυτιλήνης, η Γραβιέρα Κρήτης, τα Μυρωδικά του Αιγαίου και τα Ψητά Λαχανικά, κέρδισαν την προτίμηση του κοινού με την ξεχωριστή Ελληνική αυθεντική γεύση τους, συνδυάζοντας τη σύγχρονη τάση για chips με ξεχωριστά συστατικά.
Η διάκριση των 4 ελληνικών γεύσεων αποδεικνύει ότι η συνταγή επιτυχίας των ΤSAKIRIS chips, που βασίζεται στην αγάπη και το μεράκι για δημιουργία απολαυστικών και καινοτόμων συνδυασμών που χαρακτηρίζονται από ελληνικότητα, αυθεντικότητα και φυσικότητα, έχει χτίσει μια σταθερή σχέση εμπιστοσύνης με τους Έλληνες καταναλωτές.

Οι δύο αυτές διακρίσεις είναι ιδιαίτερα σημαντικές για την Amita και τα Tsakiris chips, καθώς ο αναγνωρισμένος 5ετής θεσμός «Προϊόν της Χρονιάς» αντανακλά τις προτιμήσεις και τις επιλογές των ίδιων των καταναλωτών στη χώρα μας και αναδεικνύει τα πλέον καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης.
Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη καινοτόμων γευστικών επιλογών οι διακρίσεις αυτές, που δίνονται με την ψήφο του κοινού και απαντούν, μεταξύ άλλων, σε ποιοτικά και γευστικά κριτήρια, επιβραβεύουν την αφοσίωση των μαρκών Amita και Tsakiris για τη διαρκή ανταπόκριση στις διατροφικές ανάγκες του ελληνικού καταναλωτικού κοινού, με προϊόντα που συνεχώς εξελίσσονται και ανταποκρίνονται στις τάσεις της σημερινής αγοράς.

Τα δύο αυτά καινοτόμα προϊόντα της Coca-Cola Τρία Έψιλον, έχουν καταφέρει να χτίσουν μια πολυετή σταθερή σχέση με τους καταναλωτές, να ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες τους και να θεωρούνται ως μάρκες που νοιάζονται πραγματικά για αυτούς, δημιουργώντας αξία.

* Έρευνα αγοράς του Προϊόν της Χρονιάς σε προεπιλεγμένα καινοτόμα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης από την TNS Icap σε 3.000 Έλληνες καταναλωτές τον Νοέμβριο του 2012 κατ. Xυμοί και κατ. Snacks αντίστοιχα.

Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε