Έργα άνω του 1 δισεκατομμυρίου που θα αλλάξουν τη σημερινή εικόνα όλου του σιδηροδρομικού δικτύου προωθεί μέσα στο 2014 η ΕΡΓΟΣΕ.
Στόχος, στο τέλος του 2016 ο άξονας Πάτρα – Aθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας να έχει εκσυγχρονιστεί πλήρως και η διαδρομή Aθήνα – Θεσσαλονίκη να καλύπτεται σε λιγότερο από τρεισήμισι ώρες, δέσμευση που έχει λάβει η κυβέρνηση της χώρας απέναντι στην τρόικα. Σύμφωνα με την Ημερησία, ήδη η ανακατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Aθήνα – Θεσσαλονίκη έχει μπει στην τελική ευθεία και θα επιτρέπει την ολοκλήρωση του ταξιδιού από την πρωτεύουσα μέχρι τη Θεσσαλονίκη μέσα σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο από περίπου έξι ώρες που είναι σήμερα.
Όλο το δίκτυο θα είναι ηλεκτροκινούμενο και δεν θα απαιτείται η αλλαγή μηχανής (από ντιζελοκίνητη σε ηλεκτροκίνητη) όπως συμβαίνει σήμερα στον σταθμό του Δομοκού.
Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε
Ακολουθείστε το Cityportal.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα
Cityportal.gr Live ενημέρωση: O κορωνοϊός λεπτό προς λεπτό στην Ελλάδα και παγκοσμίως