Χαστούκι στο αεροπλάνο

Πτήση για Ρόδο: Ηλικιωμένη χαστούκισε αεροσυνοδό (ΒΙΝΤΕΟ)

Κυριολεκτικά χαμό προκάλεσε σε πτήση από το Μάντσεστερ με προορισμό τη Ρόδο, μία ηλικιωμένη γυναίκα όταν χαστούκισε αεροσυνοδό.

Η 70χρονη γυναίκα όπως φαίνεται και στο βίντεο που ακολουθεί  χαστουκίζει έναν αεροσυνοδό ο οποίος φέρεται να της πήρε το τζιν-τόνικ της. Μάλιστα η συνταξιούχος  έφτασε στο σημείο να ουρήσει στα καθίσματα, όπως ανέφεραν συνταξιδιώτες της.

Στο ίδιο βίντεο που είδε το φως της δημοσιότητας φαίνεται ένα μέλος του πληρώματος να προσπαθεί να ηρεμήσει τη γυναίκα.

Λόγω του περιστατικού μάλιστα, ενώ το αεροσκάφος είχε ξεκινήσει από το Μάντσεστερ αναγκάστηκε να σταματήσει στη Γερμανία προκειμένου να κατέβει η οξύθυμη ηλικιωμένη συνοδευόμενη από την ασφάλεια.

Σύμφωνα με επιβάτη του αεροπλάνου:

«Μια γυναίκα στην πτήση ζήτησε επανειλημμένα από τις αεροσυνοδούς δωρεάν σαμπάνια. Η αεροσυνοδός είπε στη γυναίκα ότι δεν ήταν μέρος της υπηρεσίας και στο τέλος αγόρασε ένα τζιν τόνικ. Άρχισε να γίνεται επιθετική και έτσι η αεροσυνοδός της αφαίρεσε το ποτό. Άρχισε να βρίζει και να έχει βίαια ξεσπάσματα. Κάποια στιγμή σηκώθηκε και προσπάθησε να ανοίξει την πόρτα της καμπίνας στη μέση της πτήσης. Σε αυτό το σημείο καθόταν πίσω με δύο άνδρες επιβάτες που προσπαθούσαν να την κρατήσουν κάτω καθώς χτυπούσε τους ανθρώπους. Έχει ουρήσει πάνω από τρεις θέσεις και είχε επανειλημμένα εκρήξεις βίαιων επεισοδίων μέχρι που έπρεπε να κάνουμε αναγκαστική προσγείωση στο Μόναχο».

Ο επιβάτης, ο οποίος είπε ότι έπρεπε να περιμένουν στη Γερμανία για περισσότερες από δύο ώρες, πρόσθεσε: «Η Jet2 χειρίστηκε αυτή την κατάσταση πολύ καλά και ο πιλότος του αεροπλάνου έδωσε σε όλους δωρεάν ποτά». Στη συνέχεια δημοσίευσε το βίντεο στο TikTok όπου οι θεατές επέκριναν τη γυναίκα για την «απαράδεκτη» συμπεριφορά της.

Εκπρόσωπος της Jet2 δήλωσε:

«Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ότι η πτήση LS819 από το Μάντσεστερ στη Ρόδο εκτράπηκε χθες στο αεροδρόμιο του Μονάχου, ώστε να αποβιβαστεί ένας επιβάτης που ενοχλούσε. Θα θέλαμε να ζητήσουμε συγγνώμη από τους πελάτες για αυτήν την απρόβλεπτη καθυστέρηση και την όποια ταλαιπωρία προκλήθηκε.

Η υγεία και η ασφάλεια των συναδέλφων και των πελατών μας παραμένει η νούμερο ένα προτεραιότητά μας και, ως φιλική προς την οικογένεια αεροπορική εταιρεία, ακολουθούμε μια προσέγγιση μηδενικής ανοχής σε ενοχλητικές συμπεριφορές. Δεν θα διστάσουμε να επιδιώξουμε σθεναρά οποιοδήποτε κόστος προκύψει ως αποτέλεσμα αυτής της εκτροπής».

Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε