Δεν αποκλείεται η απάντηση, στο SMS στο 13033, για μετακίνηση, να είναι και αρνητική ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης, μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό ANT1.
Όπως αποκάλυψε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης τα sms στο 13033 μπορεί να μην έχουν συγκεκριμένο όριο, ωστόσο το σύστημα έχει τη δυνατότητα να εντοπίζει τους αριθμούς κινητών τηλεφώνων που στέλνουν γραπτό μήνυμα για πολλές μετακινήσεις. Σε αυτές τις περιπτώσεις το σύστημα μπορεί να πει «όχι» και να «αρνηθεί» την έξοδο στον αποστολέα.
«Όριο δεν υπάρχει ως διαδικασία, όμως το σύστημα αν δει ότι κινείστε πολλές φορές», θα σας κόψει, τόνισε συγκεκριμένα.
Πέτσας: Πάνω από 1 εκατομμύριο sms για άθληση το βράδυ της Κυριακής
Επιπρόσθετα, όπως διευκρινίστηκε επίσης, σε περίπτωση που ο πολίτης στείλει μήνυμα στο 13033 και δεν λάβει απάντηση, τότε πριν βγει από το σπίτι του, θα πρέπει να ξαναστείλει μήνυμα και να λάβει απάντηση. Το να μη λάβει απάντηση μπορεί να οφείλεται στο γεγονός πως εκείνη την ώρα, στη συγκεκριμένη περιοχή, να υπάρχουν πολλά μηνύματα.
Σημειώνεται ακόμη πως σε περίπτωση που το μήνυμα σταλεί αλλά δεν είναι γραμμένο σωστά, βάσει των οδηγιών για το ποια θα πρέπει να είναι η μορφή του το σύστημα “απαντά” αυτόματα με ένα μήνυμα στο οποίο, δίνει οδηγίες για τον τρόπο που αυτό πρέπει να γραφτεί και ζητά εκ νέου αποστολή στη σωστή μορφή.
Ωστόσο είναι απαραίτητο να έχει στο κινητό του τηλέφωνο την απάντηση από το 13033 για να μπορέσει να μετακινηθεί, αλλιώς κινδυνεύει με πρόστιμο.
Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε
Ακολουθείστε το Cityportal.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα
Cityportal.gr Live ενημέρωση: O κορωνοϊός λεπτό προς λεπτό στην Ελλάδα και παγκοσμίως