Στον «αέρα» η νέα διαδικτυακή πύλη του κεντρικού δήμου Θεσσαλονίκης

Στον «αέρα» η νέα διαδικτυακή πύλη του κεντρικού δήμου Θεσσαλονίκης

Στον “αέρα” βρίσκεται η νέα διαδικτυακή πύλη του δήμου Θεσσαλονίκης (www. thessaloniki. gr), μέσω της οποίας οι επισκέπτες μπορούν να ενημερωθούν για θέματα που σχετίζονται με τη λειτουργία του δήμου, να λάβουν διάφορα πιστοποιητικά από τις υπηρεσίες, να πληροφορηθούν για εκδηλώσεις που πραγματοποιούνται στην πόλη, για τα μνημεία, τον τουρισμό και τη γαστρονομία.

“Η νέα ιστοσελίδα έχει διαφορετική φιλοσοφία και αντίληψη και σιγά- σιγά θα μπει στη ζωή όλων” υποστήριξε ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου που δόθηκε σήμερα στο δημαρχείο για την παρουσίαση της διαδικτυακής πύλης.
 
Σύμφωνα με τον κ.Μπουτάρη η τεχνολογία “τρέχει” και σε λίγα χρόνια όλα θα γίνονται με ηλεκτρονικό τρόπο, ώστε να μη χρειάζεται ο δημότης να βρίσκεται μπροστά σε γκισέ και σε υπηρεσίες για να τακτοποιεί τις υποθέσεις του.
 
Ο αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Κοινωνίας των Πολιτών, Νίκος Φωτίου, υποστήριξε από την πλευρά του: “προσπαθούμε να ακολουθήσουμε τις νέες τεχνολογίες και ελπίζουμε στη νέα πύλη να μπαινοβγαίνουν χιλιάδες συμπολίτες μας”.
 
Οι πληροφορίες για τους επισκέπτες, όπως είπε ο κ.Φωτίου, είναι λιτές και ακριβείς, η πλοήγηση είναι εύκολη όπως και η “φόρτωση” των σελίδων, ενώ υπάρχει σύνδεση με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, το νέο site του δήμου είναι διαθέσιμο και σε αγγλική έκδοση.
 
Ο αντιδήμαρχος στάθηκε και στην εφαρμογή “Βελτιώνω την πόλη μου”, που λειτουργεί από τον Ιούνιο του 2015 και δίνει τη δυνατότητα στους δημότες να επικοινωνούν διαδικτυακά με τον δήμο και ν’ αναφέρουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητα.
 
Σύμφωνα με τον κ.Φωτίου, η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει δεχτεί συνολικά 14.850 αιτήματα, εκ των οποίων έχουν τακτοποιηθεί τα 13.500, ενώ σε εξέλιξη είναι τα υπόλοιπα 1.350. Επιπλέον, ανοδική είναι η πορεία στην ηλεκτρονική έκδοση πολεοδομικών αδειών. Πηγή: ethnos.gr