Θεσσαλονίκη: Μια ''μποτιλιαρισμένη'' πόλη,  φιλοδοξεί να γίνει πρωτεύουσα των Βαλκανίων.

Θεσσαλονίκη: Μια ''μποτιλιαρισμένη'' πόλη, φιλοδοξεί να γίνει πρωτεύουσα των Βαλκανίων

Μήπως έφτασε η ώρα να  αποταχθούν οι παραπλανητικοί μύθοι και να ασχοληθούμε με τις παθογένειες;
Η Θεσσαλονίκη ”πρωτεύουσα των Βαλκανίων”, είναι ο κύριος χαρακτηρισμός που ακούγεται εδώ και χρόνια στους κύκλους της πόλης και όχι μόνο. Αναφέρεται όμως διαχρονικά, όπως απέδειξε η μέχρι τώρα ιστορία, περισσότερο στην προοπτική της πόλης και μάλιστα σε ”βάθος χρόνου” παρά στα μέχρι τώρα επιτεύγματά της. 
«Η Θεσσαλονίκη έχει μια ιστορία που με φυσικό τρόπο, την καθιστά κέντρο των Βαλκανίων. Είναι σχεδόν αναπόφευκτο, ότι η πόλη πρέπει να ανακτήσει αυτό το ρόλο», είχε πει πριν χρόνια ο πρωην Δήμαρχος της πόλης κ. Γιάννης Μπουτάρης.
“Ξεκινάμε με όνειρα, με όρεξη, με γνώσεις αλλά και με πάρα πολλές προκλήσεις” τόνισε, ο κ. Ζέρβας στο ξεκίνημα της πορεία του ως δήμαρχος στη νύμφη του Θερμαϊκου.
Που βρισκόμαστε όμως σήμερα;
Τι μας έδειξε η διοργάνωση της Agrotica;
Αναμφισβήτητα οι περίπου 162. 000 επισκέπτες της έκθεσης έως σήμερα, μπούκωσαν την ήδη μποτιλιαρισμένη πόλη συγκοινωνιακά κυρίως, αλλά όχι μόνο. Στο 100 τοις 100 κυμαίνεται και η πληρότητα στα ξενοδοχεία. Εύλογα αναρωτιέται κανείς,  πως μπορεί να ανταποκριθεί η πόλη στη διοργάνωση ακόμα μεγαλύτερων εκδηλώσεων και ειδικά στο κέντρο της.Υπενθυμίζεται δε, ότι  ένας από τους λόγους που είχε προταθεί η μετακόμιση της διεθνούς έκθεσης στους Λαχανόκηπους (αν και τελικά δεν προχώρησε), ήταν και η αποσυμφόρηση του κέντρου.
Το ανύπαρκτο μέτρο (που ξεκίνησε από τη γνωστή  πια τρύπα του Κούβελα το 1986), o ανύπαρκτος ΟΑΣΘ με τα χιλιάδες καθημερινά παράπονα για τις ελλείψεις και την ταλαιπωρία του κόσμου, οι ελάχιστες θέσεις πάρκινγκ σε σχέση με τον πληθυσμό της,  καθιστούν σήμερα τη Θεσσαλονίκη τριτοκοσμική πρωτεύουσα και ούτε καν πρωτεύουσα των Βαλκανίων. 
Αν προστεθούν και τα χρόνια προβλήματα του αεροδρομίου Μακεδονία που κάθε φορά που το τοπίο γίνεται ”ομιχλώδες” καθυστερούν, ή και ακυρώνονται πτήσεις,   η κατιούσα πορεία της Θεσσαλονίκης συνεχίζεται. Ολοκληρώνεται ίσως με τον ελάχιστο ρόλο του λιμανιού στον Τουρισμό της πόλης ως προορισμός κρουαζιέρας.
Με δεδομένη την παραπάνω κατάσταση που επικρατεί την τελευταία τουλάχιστον 20ετία, οφείλουν οι εκάστοτε τοπικοί άρχοντες να αναστρέψουν το κακό κλίμα που επικρατεί,  ώστε να απεμπλακεί επιτέλους η πόλη από το συγκοινωνιακό χάος και να μπορέσει να εκμεταλλευτεί τις γεωστρατηγικές της  δυνατότητες στον μέγιστο δυνατό βαθμό. 
Χ.Α

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε

Ακολουθείστε το Cityportal.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα τελευταία νέα

Cityportal.gr Live ενημέρωση: O κορωνοϊός λεπτό προς λεπτό στην Ελλάδα και παγκοσμίως