Θεσσαλονίκη – ΑΠΘ: Υπηρεσία «Panic Button» για άμεση βοήθεια

Άμεση συνδρομή βοήθειας σε κάθε περίπτωση επείγουσας ανάγκης εξασφαλίζεται σε φοιτητές, καθηγητές και προσωπικό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ), με την ενεργοποίηση της λειτουργίας «Panic Button» της υπηρεσίας «Campus Safety», που αναπτύχθηκε από το Κέντρο Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του ιδρύματος (ΚΗΔ-ΑΠΘ). Ένα άγγιγμα στην εφαρμογή, στην οθόνη του κινητού τηλεφώνου οποιουδήποτε μέλους της πανεπιστημιακής κοινότητας κινείται … Συνεχίστε να διαβάζετε το Θεσσαλονίκη – ΑΠΘ: Υπηρεσία «Panic Button» για άμεση βοήθεια.