Όλγα Κουτσονού
Όλγα Κουτσονού

Όλγα Κουτσωνού: Πρέπει να αντιστέκεσαι σ αυτούς που θέλουν να σε χειραγωγήσουν

Όλγα Κουτσωνού:  Hθοποιός με αστείρευτη ενέργεια, ταλέντο, γεμάτη πάθος για την τέχνη, όνειρα και δυναμισμό!. Εκτός από το θέατρο, ασχολείται ενεργά και με τη μουσική, όντας τραγουδίστρια και στιχουργός, ενώ παράλληλα διατηρεί και μια επιτυχημένη καριέρα ως οδοντίατρος. Γεννήθηκε και ζει στη Θεσσαλονίκη και σττο ενεργητικό της μετράει πολλές θεατρικές παραστάσεις, από κλασικά έργα μέχρι σύγχρονες κωμωδίες.

Η Όλγα που πρωταγωνιστεί στην παράσταση “Δεν πληρώνω, ΔΕΝ πληρώνω“, του Ντάριο Φο, που σατιρίζει με χιούμορ και κριτική ματιά την ακρίβεια και την εκμετάλλευση των εργαζομένων, έρχεται ξανά για να μας ξεσηκώσει! Στον ρόλο της Αντωνίας, ηγείται μιας μικρής επανάστασης σε ένα σούπερ μάρκετ!

Στη συνέντευξη που ακολουθεί, η Όλγα μιλάει στο cityportal.gr για την εμπειρία της από την παράσταση “Δεν πληρώνω, ΔΕΝ πληρώνω”, για τις προκλήσεις που αντιμετώπισε, για τα μηνύματα που θέλει να περάσει στο κοινό, αλλά και για τα μελλοντικά της σχέδια

Όλγα Κουτσωνού | Συνέντευξη

Πώς προετοιμαστήκατε για μια παράσταση όπως το “ΔΕΝ πληρώνω, ΔΕΝ πληρώνω” και ποιες ήταν οι προκλήσεις που συναντήσατε; Με το θεατρο ασχολουμαι πάνω από 15 χρόνια ως ηθοποιός. Στην παράσταση Δεν πληρώνω δεν πληρώνω η πρόκληση ητανε πολλάπλη, γιατί εκτός από το ερμηνευτικό κομματι της παραστασης ασχολήθηκα συστηματικά και μέ όλο το στήσιμο της παράστασης από την αναζήτησης σκηνοθέτη μέχρι την προώθηση, τη βοήθεια στα σκηνικά. Η πρόκληση ητανε μεγάλη, γιατί για πρώτη φορά ασχολήθηκα με ένα αρκετά μεγάλο μέρος του στησίματος της παράστασης και ανακάλυψα καινούριες πτυχές του θεάτρου που ως τότε αγνοούσα.


[…] θαυμάζω την ηρωίδα που υποδύομαι για το δυναμισμό και την ελευθερη ψυχή της που αρνείται να υποδουλωθεί στις δυνάμεις και τις συνθήκες που προσπαθούν να την χειραγωγήσουν 


Ποιο στοιχείο της παράστασης βρήκατε πιο προκλητικό κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας σας; Αρκετα μεγάλο μέρος της προκλησης για την παράσταση προέρχεται από τον ίδιο το ρόλο που καλούμαι να υποδυθώ. Καταρχήν το εργο εμπεριέχει μια πλοκή με αρκετά κωμικά στοιχεία και αυτό από μόνο του αποτελεί μια προκληση. Οι ρυθμοί της παράστασης σε μια κωμωδία είναι ταχύτεροι και το να προκαλέσεις του γέλιο στον θεατή αποτελεί ένα δύσκολο στοίχημα. Επίσης ο ρόλος που υποδύομαι, η Αντωνία εμπεριέχει κάποιες προκλήσεις. Η Αντωνία είναι μια δυναμική, ευστροφη γυναίκα μια μοντέρνα Λυσιστράτη που υποκινεί μια μικρή επανάσταση στη μικρή πόλη οπου κατοικεί. Η ίδια αμφισβητεί την καθεστηκύια τάξη αντιτάσσεται σε ενα καθεστώς εκμετάλλευσης του εργαζομένου, σε ένα πατριαρχικό περιβάλλον σε μια κοινωνία που προδιαγραφει τον τρόπο με τον οποίο θα πρεπει να ζήσει. Προσωπικά θαυμάζω την ηρωίδα που υποδύομαι για το δυναμισμό και της ελευθερη ψυχή της που αρνείται να υποδουλωθεί στις δυνάμεις και τις συνθήκες που προσπαθούν να την χειραγωγήσουν

Υπάρχει κάποια σκηνή από το έργο που σας ήταν δύσκολο να ερμηνεύσετε (που σας βασάνισε ερμηνευτικά περισσότερο); Εχω την εντύπωση πως η εναρκτήρια σκηνή του έργου είναι αυτή που με δυσκόλεψε περισσότερο από όλες για την ένταση, την περιγραφικότητα που εμπεριέχει. Η Αντωνία περιγράφει στη φίλη της Μαργαρίτα τη μικρή επανάσταση μέσα στο σούπερ μάρκετ στην οποία και πρωτοστατεί και καλείται να μεταφέρει όλο αυτό το κλίμα της εντασης, της αντίστασης, της δυναμικότητας της σκηνής. Ως η αρχή του έργου η πρωτη σκηνή φέρει και την ευθύνη της δυναμικής έναρξης της παράστασης.

Η παράσταση αντικατοπτρίζει τη σύγχρονη κοινωνικο-οικονομική πραγματικότητα στην Ελλάδα; Και αν ναι με ποιον τρόποl; Το έργο αποτελέι μια μικρογραφία της κοινωνικής και πολιτικής κατάστασης στην Ιταλία της δεκαετίας του 70, αλλά παράλληλα αντικατοπτρίζει και τις κοινωνικές συνθήκες ακόμη και της σημερινής εποχής. Το επίκεντρο του εργου είναι η υπέρογκη αύξηση των τιμών των αγαθών και η εκμετάλλευση των εργαζομένων από τις μεγάλες επιχειρήσεις και την πολιτική τάξη των πραγμάτων. Δυστυχώς ακόμη και στις μέρες μας η ακρίβεια είναι εκδηλη, το κινημα δεν πληρώνω είχε επανεκκινήθει περίπου μια δκαπενταετία πριν, στην εποχή των μνημονίων. Επίσης η εκμετάλλευση του εργαζομένου, η φτώχεις και οι χαμηλοί μισθοί είναι ένα χαινον προβλημα. Δυστυχώς το έργο εξακολουθεί να είναι επίκαιρο ακόμη και στις μέρες μας.


[…] Είναι ανάγκη αλλά και υποχρέωση του ατόμου να αντιστέκεται στις δυναμεις που θέλουν να τον χειραγωγήσουν […]


Ποιο μήνυμα θα θέλατε να μεταφέρει η παράσταση στους θεατές; Κατα την προσωπική μου άποψη το μήνυμα του έργου είναι η ανάγκη αλλά και η υποχρέωση του ατόμου να αντιστέκεται στις δυναμεις που θέλουν να τον χειραγωγήσουν, η πολιτική θέση και στάση που το άτομο εχει την υποχρέωση να κατέχει ως μέρος ενός κοινωνικού συνόλου και μιας πολιτείας. Οι ηρωες του έργου εκφράζουν έστω και μέσω της παρανομίας την πολιτικη τους θέση. Επίπρόσθετα, εξαίρεται η ανάγκη του ατόμου για μια πορσωπική πνευματική επανάσταση που τον απελευθερώνει από τα στεγανά,τις νόρμες της κοινωνίας που τον καταπιέζουν.

Δεν πληρώνω, δεν πληρώνω | Θέατρο Αθήναιον

Η ηρωίδα που υποδύομαι η Αντωνία αντιστέκεται σε ένα σύστημα που τη θέλει φτωχή και που υπονομέυει την ποιότητα της καθημερινότητας της, που καταπιέζει τα δικαιώματα της, την αυτοέκφραση,τις δυνατότητες επιλογής λόγω του ότι είναι γυναίκα. Ζει σε ενα κοινωνικό και θρησκευτικό καθεστώς που καθορίζει το πως πρέπει να φέρεται και ποιά πρέπει να είναι. Ολοι οι χαρακτήρες του εργου ο καθένας σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό επιχειρούν μια προσωπική επανάσταση απέναντι στο κατεστημένο. Θεωρώ οτί αυτό είναι το βασικό μήνυμα του έργου και αφορά ακόμη περισσότερο στη δική μας εποχή που οι προκλήσεις τόσο σε πολιτικό επίπεδο ,αλλά και σε ατομικό επίπεδο είναι πολλές. Η μαζικοποίηση, ο μιμιτισμός της σημερινης εποχής, η έμφαση στην επιφάνεια και όχι στην ουσία καθιστα σήμερα κατα την προσωπική μου αποψη, αδήριτη την ανάγκη για πνευματική προσωπική επανάσταση, μια που διανύουμε περίοδο κρίσης

Τι είναι αυτό που περιμένατε ως ηθοποιός απο τον σκηνοθέτη τον κ Τσικάρα και τι εχετε να πείτε για τη συνεργασία σας; Σε κάθε συνεργασία μου με κάποιον σκηνοθέτη αυτό που επιθυμώ είναι να μαθαίνω καινουριους υποκριτικούς δρόμους,να διδάσκομαι από την εμπειρία του και να βελτιώνομαι ως ηθοποιός. Αυτή λοιπόν ήτανε και η επιθυμία μου από την συνερηασία μας με τον κυριο Βασίλη Τσικάρα. Γνωρίζοντας την εμπειρία του στο θέατρο, στον κινηματογράφο, στην θεατρική παραγωγή ακόμη και στη συγγραφη γνώριζα εκ των προτέρων οτι το ωφελος για εμενα θα ητανε πολλαπλό. Και πραγματικά μέσα απο αυτη τη συνεργασία μας όχι μόνο διδάχτηκα και βελτιώθηκα στην υποκριτική, άλλα έμαθα και πολλά πάνω στην θεατρική παραγωγή που εν προκειμένω με ενδιέφερε. Ο κυριος Τσικάρας από την πρωτη στιγμή και εμενα και τον συνεργάτη μου μας αγκάλιασε και η αλήθεια είναι οτι μας προστάτευσε και μας βοήθησε έμπρακτα σε πολλα επίπεδα και τον ευχαριστουμε πραγματικά για αυτό. Σε εναν ανταγωνιστικό χώρο όπως το θέατρο αυτό δεν είναι πάντοτε αυτονόητο.

Υπάρχει κάποιος ρόλος στη καριέρα σας που έχετε παίξει και σας έχει σημαδέψει; Ποιος και γιατί; Ενας ρόλος τον οποίο θυμάμαι έντονα τόσο για τη δυσκολία εμηνείας αλλά και τη δυναμική του ήτανε Ο καλός άνθρωπος του Σετσουάν του Μπ.Μπρεχτ. Είναι ένας ρόλος που η ηθοποιός που τον υποδύεται, υποδύεται την πόρνη Σεν Τε αλλά και εναν ανδρικό ρόλο αυτό του ξαδέρφου τιμωρού της Σουι Τα. Σε όλο το έργο η ηθοποιός βρίσκεται στη σκηνή κάτι που ενέχει από μόνο του δυσκολία. Επιπλέον τα μηνύματα, η δύναμη της παράστασης και ο λόγος του Μπρεχτ είναι απαράμιλλα.

Στο θέατρο Παράθλαση είχα την τύχη να έχω σπουδαίους δασκάλους […]

Πώς η εμπειρία σας στο θέατρο Παράθλαση έχει επηρεάσει την καριέρα σας; Στο θέατρο Πράθλαση είχα την τύχη να έχω σπουδαίους δασκάλους όπως η Μόνα Κιτσοπούλου, τον Γιώργο Γκασνάκη, τον Πάνο Δεληνικόπουλο, τον Κώστα Ταρπατζη, υπέροχους δασκάλους και ανθρώπους που από τον καθένα διδάχτηκα τόσα πολλά πάνω στην τέχνη του θεατρου. Από αυτους τους ανθρώπους πήρα την πρώτη θεατρική μου παιδεία και τους είμαι ευγνώμων. Συνετέλεσαν τα μέγιαστα ώστε να αγαπήσω τόσο πολύ το θέατρο. Επίσης μου έδωσαν τη δυνατότητα και το βήμα να συμμετέχω σε σημαντικά θεατρικά έργα και να υποδυθώ ρόλους του παγκόσμιου ρεπερτορίου που με βοήθησαν με τον καιρό να βελτιωθώ υποκρίτικα.Βέβαια η γνώση πάνω στο θέατρο δε σταματά ποτέ, είναι μια συνεχής διαδικασία. Παρόλα αυτα είμαι ευγνώμων στους δασκαλους μου του θεατρου Παραθλαση γαι αυτό τον υπεροχο δρόμο που ανοιξαν στη ζωή μου.

Είστε καλύτερη ηθοποιός ή τραγουδίστρια σε ποιον απο του δύο τομείς θα προτιμούσατε να έχετε μεγαλύτερη αποδοχή απο το κοινό, πως αξιολογείτε τον εαυτό σας; Το εαν είμαι καλύτερη ηθοποιός η τραγουδίδτρια δεν μπορώ να το κρίνω εγώ ,αλλά το κοινό και οι θεατές. Αγαπώ εξίσου και το θέατρο και τη μουσική ,τα υπηρετώ όσο μπορώ με πάθος και ειλικρίνεια και επιδιώκω να εχω μια αξιοπρεπή απόδοση και στα δύο.Το θεατρο οφείλω να ομολογήσω πως απαιτεί περισσότερες ώρες δουλειας και αφοσίωσης συγκριτικά με το τραγούδι, αλλά και στο τραγούδι ακόμη και σημερα προσπαθώ να βελτιώνομαι με μαθήματα και ασκήσεις φωνητικής .

Ποια ήταν η πιο δύσκολη στιγμή στην καριέρα σας και πώς την αντιμετωπίσατε; Μια δύσκολη στιγμή της καριέρας μου ητανε όταν λόγω της πίεσης για μια παράσταση, σε συνδυασμό με την πίεση στη δουλεια και στην καθημερινότητα εκδηλώθηκε ένα πρόβλημα υγείας που ευτυχώς αντιμετωπίστηκε. Αυτο βέβαια μου δίδαξε οτι το σώμα μας έχει τις αντοχές του και θα πρέπει να το σεβόμαστε και να μερημνούμε για την υγεία και την ξεκουρασή του.

Πώς βλέπετε την εξέλιξη του θεάτρου στην Θεσσαλονίκη σήμερα; Για το θέατρο στη Θεσσαλονίκη είμαι πολύ αισιοδοξη.Βλεπω οτι συνεχώς δημιουργούνται θεατρικές ομάδες καποιες εκ των οποίων εχουν να παρουσιασουν αξιόλογο έργο. Ολο και περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με το χώρο του θεατρου έστω και ερασιτεχνικά. Αρκετες από τις παραστάσεις που παρουσιάζονται είναι αξιόλογες. Παρολα αυτα οτι η Θεσσαλονίκη υστερεί όσον αφορά το πλήθος των θεατρων.Τα θέατρα στα οποία παρουσιάζονται επαγγελματικές δουλειές είναι ελάχιστα.


Ο ηθοποιός, ο μουσικός είναι ένα κομμάτι ενός συνόλου και πρεπει να ενεργει με σεβασμό, αλληλοστήριξη και αγάπη προς τους συναδέλφους του […]


Ποια είναι η προσωπική σας φιλοσοφία όσον αφορά την τέχνη της ηθοποιίας; Οπως σε όλους τους τομείς της ζωής μου έτσι και στο θέατρο η πυξίδα μου είναι η ειλικρίνεια. Προσπαθώ να υπηρετώ το θέατρο με ειλικρίνεια, σεβασμό, προς αυτό,τους θεατές και τους συναδέλφους μου. Επειδη οι παραστατικές τέχνες εμπεριέχουν την έκθεση άρα και την προβολή, επιδιωξη μου είναι επίσης να την υπηρετω με σεβασμό και ταπεινότητα και όχι ναρκισσισμό στον οποίο μπορείς εύκολα να παρασυρθείς και να σε καταστρέψει επίσης. Ο ηθοποιός, ο μουσικός είναι ένα κομμάτι ενός συνόλου και πρεπει να ενεργει με σεβασμό, αλληλοστήριξη και αγάπη προς τους συναδέλφους του και με τιμιότητα και και σεβασμό απέναντι στο κοινό. Νομιζω με εφαλτήριο αυτές τις επιδιώξεις και με μεράκι και δουλεια ένας καλλιτέχνης μπορεί να κατακτήσει πολλά από τα μικρά η και μεγάλα όνειρα του.

Η συμμετοχή σας σε ταινίες μικρού μήκους έχει επηρεάσει την προσέγγισή σας στον θεατρικό ρόλο; Θεωρώ οτί η τεχνη του κινηματογράφου είναι τελείως διαφορετική από την τέχνη του θεατρου οσον αφορά στην υποκριτική. Η δυναμική του θεάτρου είναι τελείως διαφορετική συγκριτικά με τον κινηματογράφου Παρ’ολα αυτά οι μικροκινήσεις και η έμφαση στην πλαστικότητα του προσώπου και της έκφρασης που απαιτεί ο κινηματογράφος μπορεί να σε βοοηθησουν και στο θεατρικό σανίδι.

Ποιος είναι ο αγαπημένος σας συγγραφέας ή έργο και γιατί; Αγαπημένοι μου συγγραφείς είναι ο Σαμιουελ Μπεκετ που αντιπροσωπευει το θέατρο του παραλόγου και ο Τένεσσι Ουίλλιαμς, και από τα πιο αγαπημένα μου έργα είναι ο Γυάλινος κόσμος και Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι του Τενεσσι Ουίλλιαμς.

[…] η ενασχόληση μου με το τραγούδι με βοηθά υποκριτικα, όσο και το αντίστροφο

Η εμπειρία σας στην εκπαίδευση φωνητικής και μουσικής θεωρίας έχει επηρεάσει την ερμηνεία σας; Το θέατρο εμπεριέχει όλες τις τέχνες την υποκριτική, το τραγούδι , τη μουσική, το χορό, τα εικαστικά οπότε η εκπαιδευση σε οποιαδήποτε από αυτές τις τέχνες βοηθά στην απόδοση του ηθοποιού. Η εκφορά του λόγου είναι ζωτικής σημασίας στο θέατρο, οπότε και η φωνητική εκπαιδευση βοηθά πολυ τόσο στην ορθοφωνία όσο και στη μουσικότητα που χρειάζεται σε πολλά θεατρικά έργα. Νομίζω η ενασχόληση μου με το τραγούδι με βοηθά υποκριτικα, όσο και το αντίστροφο. Η ενασχόληση μου με το θεατρο βοηθά στην σκηνική μου παρουσία όταν τραγουδάω.

Ποια είναι η πηγή της δημιουργικότητάς σας και πώς βρίσκετε έμπνευση για τους ρόλους σας; Η πηγή της δημιουργικότητας καταρχήν πηγάζει από μια ανάγκη εκφρασης που έχω από μικρή μεσω της μουσικής και αργότερα του θεάτρου. Ακόμα και σήμερα η μουσική συντροφεύει τις περισσότερες ώρες της ημέρας μου. Επίσης το να υποδύεσαι εναν άλλο ανθρώπινο πλάσμα είναι μια διαδικασία καθαρτική, ενδιαφέρουσα ,που σε αναγκαζει να ψάχνεςι και να εξωτερικευεις συναισθήματα,σκέψεις,συμπεριφορές. Είναι από μόνη της ένα είδος ψυχανάλυσης ψυχοθεραπείας. Εμπνευση για τους ρόλους μπορεί να είναι το οτιδήποτε. Όλες οι προσλμβάνουσες που έχεις ,αυτά που βλέπεις ,ακούς,διαβάζεις αισθάνεσαι δημιουργούν το εσωτερικο σου σύμπαν το οποίο κουβαλάς και πάνω στη σκηνή. Ενας καλλιτέχνης όπως και κάθε ανθρωπος πέρα από όλα τα αλλα, είναι καλό να φροντίζει για την εσωτερική του καλλιέργεια.


Τα όμορφα αλλά και τα δύσκολα της ζωής ο ηθοποιός τα κουβαλά μέσα του […]


Οι προσωπικές σας εμπειρίες έχουν επηρεάσει την τέχνη σας και αν ναι με ποιον τρόπο; Οι προσωπικές εμπειρίες του κάθε ηθοποιου αποτελούν τη φαρέτρα του. Είμαστε οι εμπειρίες μας ακόμη και πανω στη σκηνή. Τα όμορφα αλλά και τα δύσκολα της ζωής ο ηθοποιός τα κουβαλά μέσα του και συνυφαίνονται με το ρόλο που υποδύεται. Επίσης, πολλές φορές φιλτράρονται κιόλας. Το θέατρο όπως προείπα εχει ψυχοθεραπευτικη δύναμη και κατά ένα τρόπο σε βοηθά να αντεπεξέρχεσαι στην καθημερινότητα σου.

Υπάρχει κάποια συγκεκριμένη ρουτίνα ή συνήθεια που ακολουθείτε πριν από κάθε παράσταση; Πριν από κάθε παράσταση κάνω καποιες σωματικές ασκήσεις για να ξυπνήσω το σώμα μου και καποιες ασκήσεις φωνητικές για να με βοηθήσω στην εκφορά του λόγου. Προσπαθώ όσο μπορώ να συγκεντρώνομαι, αλλά και η αλληλεπίδραση με τους συναδέλφους μου με βοηθά να χαλαρώνω επίσης.

Εργάζεστε ως οδοντίατρος, είστε μητέρα, ηθοποιός και ταυτόχρονα άκολουθείτε και μια μουσική καριέρα; Γυναίκα χαμαιλέοντας με δύο λογια. Πως τα ισορροπείτε όλα αυτά, ποιο είναι το μυστικό σας; Η αλήθεια είναι πως η καθημερινότητα μου ιδίως σε κάποιες περιόδους που έχω παραστασεις στο θέατρο ή κάποια live δεν είναι εύκολη, πάντοτε ίσως κάποιο κομμάτι από όλα αυτά να πηγαίνει πίσω, αλλά προσπαθώ όταν βρω το χρόνο να επαναφέρω την ισοροπία.Παρόλα αυτά όλα τα κομμάτια της ζωής μου είναι προσωπικές μου επιλογές και τα απολαμβάνω,ίσως και το ένα να συμπληρώνει το άλλο. Δεν είναι εύκολο στοίχημα όλο αυτό,χρειάζεται προσπάθεια ,μελέτη,επιμονή,αντοχές. Απο την αλλη τόσο οι τέχνες όσο και η οικογενειά μου αλλά και η εργασία μου που έμπεριέχει και αυτή την εννοια της προσφοράς στον ανθρωπο με ολοκληρώνουν. Δεν ξέρω πως θα ημουν σαν ανθρωπος εαν ελειπε κάποιο κομμάτι. Βεβαια θέλω να συμπληρωσω οτι ζωτικής σημασίας είναι η συμπαράσταση και η κατανόηση που λαμβάνω από την οικογένεια μου που με στηρίζε σε καθε μου εγχείρημα και είμαι πραγματικά ευγνώμων για αυτό.


Ειναι όμορφο να ακους ένα τραγούδι που περιέχει κομμάτι από την σκέψη σου και την ψυχή σου.


Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια και όνειρα, τόσο στο θέατρο όσο και στη μουσική; Προυποθεση για όλα στη ζωή μας είναι η υγεία μας. Εφόσον την έχω θα ήθελα στη μουσική καποια στιγμή να ανασυσταθεί η ηλεκτρική μπάντα SEVEN2NINE που λόγω του κορονοιου διαλύθηκε και να εχουμε την ευκαιρεία να παίζουμε σε μουσικές σκηνές. Επισης θα ήθελα να ερμηνεύσω καποια ακόμη δικά μου μουσικά κομμάτια. Μου αρέσει να γραφω στίχους. Ηδη τρία κομμάτια με δικους μου στίχους σε μουσική του αγαπημένου συνεργάτη μουσικού και συνθέτη Βασίλη Φαγογένη παίζοναι και στο ράδιο. Ειναι όμορφο να ακους ένα τραγούδι που περιέχει κομμάτι από την σκέψη σου και την ψυχή σου.

Στο θέατρο τώρα επιθυμώ όμορφες συνεργασίες με συνεργάτες που αγαπουν το θέατρο και το κάνουν με μεράκι και με ηθος. Θα ήθελα να ανακαλύψω καινούρια θεατρικά εργα και γιατί όχι να τα μεταφέρω στη σκηνή, και αν όλα πάνε καλά να ξαναασχοληθώ με τη θεατρική παραγωγή. Είναι ένας απαιτητικός τομέας, αλλά από την άλλη μέσω αυτού έμαθα αρκετά πράγματα για το στήσιμο μιας παράστασςη που αγνοούσα. Εμπεριέχει μια ωραία προκληση. Ενα τελευταίο όνειρο μου, γιατί ως γνωστο τα όνειρα είναι δωρεάν, είναι να ανεβάσω κάποια στιγμη ενα δικό μου θεατρικό έργο.


Όλγα Κουτσονού: Πρέπει να αντιστέκεσαι σ αυτούς που θέλουν να σε χειραγωγήσουν | Συνέντευξη | Πέτρος Γραμμενίδης

Ακολουθήστε το cityportal.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Διαβάστε για Συναυλίες, Σινεμά, Θέατρο, βιβλία, τέχνες, εκδρομές στην ατζέντα (ημερολόγιο) αλλά και όλα τα Τελευταία νέα από τη Θεσσαλονίκη, την Ελλάδα και τον Κόσμο, σήμερα, τώρα που συμβαίνουν.

 

Διαβάστε όλα τα τελευταία νέα | Ενημερωθείτε